نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۸

بازی Persona 5 برای پی سی منتشر نمی‌شود

به‌گفته‌ی مدیر روابط عمومی کمپانی آتلوس (Atlus)، بازی Persona 5 قرار نیست برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. با جزئیات خبر همراه زومجی  باشید.

در سال‌های اخیر، بازی‌سازان و ناشران ژاپنی نسبت به قبل علاقه‌ی بیشتری به پلتفرم پی‌سی نشان داده‌اند. این امر باعث شده تا شماری از بازی‌های شاخص شرق دور علاوه بر کنسول‌ها به رایانه‌های شخصی هم راه پیدا کنند و در مورد برخی از آن‌ها هم شایعاتی درباره‌ی وجود نسخه‌ی پی‌سی بر سر زبان‌ها بیفتد. در این میان، گروهی از طرفداران سری پرسونا چشم‌به‌راه تأیید شدن نسخه‌ی پنجم آن برای رایانه‌های شخصی هستند. اما یکی از مدیران کمپانی آتلوس، آب پاکی را روی دست این طرفداران ریخته و عرضه شدن Persona 5 برای پی‌سی را، دست‌کم در شرایط فعلی، منتفی دانسته است.

یکی از کاربران توییتر اخیراً از جان هاردینگ، مدیر روابط عمومی آتلوس آمریکا، پرسیده بود که آیا این کمپانی برنامه‌ای جهت انتشار Persona 5 برای رایانه‌های شخصی دارد یا خیر. هاردینگ در پاسخ نوشت:

[تا اینجا] هرچه شنیده‌ام حاکی از آن بوده که چنین [حرکتی انجام] نخواهد شد.

با این حساب به نظر می‌رسد که Persona 5 همچنان در انحصار کنسول‌های سونی باقی بماند.

بازی پرسونا 5 قرار است در تاریخی نامشخص، طی سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر شود. هم‌اکنون شمارشگر معکوسی در وب‌سایت ژاپنی پرسونا 5 قرار گرفته که شمارش آن در روز ۵ ماه مه (۱۶ اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسد و این احتمال وجود دارد که تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی در این روز مشخص شود.

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده