// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷

بازی The Park بزودی برای کنسول‌ ها عرضه خواهد شد

استودیوی فان‌کام (Funcom) اعلام کرد که بازی ماجراجویی ترسناک The Park بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱۴ اردیبهشت منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

استودیوی فان کام، سازنده بازی‌های The Secret World و Age of Conan، به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت (۳ می ۲۰۱۶) بازی ترسناک The Park برای کنسول‌های نسل جدید عرضه می‌شود. آخرین اثری که این استودیو برای کنسول‌ها منتشر کرد، بازی Dreamfall: The Longest Journey سال ۲۰۰۶ بود.

بازی ترسناک The Park ابتدا در اکتبر ۲۰۱۵ و هم‌زمان با مراسم هالووین برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. استودیوی Funcom از عملکرد بازی بر روی رایانه‌ها بسیار راضی است و اعلام کرده که تا امروز ویدیو‌های The Park بیش از ۱۰ میلیون بار در یوتیوب مشاهده شده‌اند.

The-Park

این بازی دارای سبک اول‌‌شخص اکتشافی مشابه بازی‌های Gone Home و The Vanishing of Ethan Carter است. بازیکن‌ها هدایت شخصیتی به نام «لورین» را به دست می‌گیرند؛ او یک مادر است که فرزندش را درون یک پارک تفریحی بزرگ و ترسناک گم کرده و حالا باید به دنبال او بگردد.

استودیوی فان‌کام انتظار ندارد سود زیادی از فروش The Park کسب کند. این استودیو اعلام کرده که عرضه بازی روی کنسول‌های نسل جدید، بیشتر حالت تجربی دارد و آنها را با نحوه ساخت بازی‌ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان آشنا می‌کند. احتمالا فان‌کام قصد دارد بازی آینده‌اش یعنی Conan Exiles را نیز علاوه بر پی‌سی، روی کنسول‌ها منتشر کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده