// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷

تاریخ انتشار بازی Metroid Prime: Federation Force مشخص شد

نینتندو به صورت رسمی زمان انتشار نسخه فرعی سری بازی‌های Metroid Prime با نام Federation Force را اعلام کرد. این بازی در تاریخ ۱۲ شهریور (۲ سپتامبر) عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بازی Metroid Prime: Federation Force که سال گذشته در E3 2015 معرفی شد چندان مورد استقبال بازیکن‌ها قرار نگرفت. حالا اعلام زمان انتشار بازی از سوی نینتندو نیز با کم‌توجهی هواداران مواجه شده است. نینتندو از طریق توییتر اعلام کرد:

بازی  Metroid Prime: Federation Force در تاریخ ۱۲ شهریور (۲ سپتامبر) برای کنسول دستی 3DS در دسترس خواهد بود.

پس از انتشار این توییت، یکی از طرفداران نوشت: «نینتندو با صحبت کردن درباره این بازی در E3 وقت ما را بیهوده تلف می‌کند.» همچنین برخی دیگر از افراد درباره تاریخ انتشار غیرمنتظره بازی سوالاتی پرسیده‌اند، چون در ابتدا قرار بود بازی اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر شود.

Federation Force یک داستان فرعی از سری Metroid Prime را روایت می‌کند؛ نکته جالب‌تر این‌ است که داستان بازی بر روی «ساموس» (شخصیت اصلی مجموعه) تمرکز ندارد و به‌جای آن ماجرای سربازان بی‌هویت «فدراسیون کهکشان» را روایت می‌کند. البته ظاهرا ساموس در بازی حضور خواهد داشت، اما فقط به عنوان شخصیت غیرقابل بازی (NPC).

بخش چندنفره بازی نیز دچار تغییرات عظیمی شده و از ریشه‌های اصلی سری متروید فاصله گرفته است. این بخش در واقع یک مینی‌گیم با نام Blast Ball است که شباهت زیادی به بازی Rocket League دارد!

آخرین بازی این مجموعه Metroid: Other M (سال ۲۰۱۰) بود که شاید نتوانست رضایت هواداران سری را جلب کند. حالا آنها به Federation Force نیز به عنوان یک بازی ناامیدکننده نگاه می‌کنند. البته این نکته را نباید فراموش کرد که بازی به وسیله استودیوی نکست لول گیمز (Next Level Games)، سازنده بازی‌هایی چون Luigi's Mansion 2 و Mario Strikers ساخته می‌شود؛ بنابراین شاید برای قضاوت درباره Federation Force کمی زود باشد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده