نویسنده: نیما فرشین
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

معرفی بازی موبایل «فروت کرفت»:‌ خشم میوه‌ای

فروت کرفت یک بازی موبایل کارتی است که از لحاظ سبک، بسیار متفاوت‌تر از دیگر بازی‌های ایرانی بوده و توانسته با طراحی منحصر‌به‌فرد و خط داستانی جذاب برای کاربران به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ایرانی تبدیل شود. در ادامه مطلب می‌توانید معرفی کوتاهی از این بازی را بخوانید.

فروت کرفت بازی بسیار جذابی است. جدا از سبک و حال‌وهوایی که بر فضای آن حاکم است، این بازی از استانداردهایی بهره می‌برد که شاید تنها در بازی‌های غربی شاهد آن‌ها باشیم. نوآوری‌های بسیاری در بازی به چشم می‌خورند که نمی‌توان به راحتی از ارزش هیچ‌کدام از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. نوآوری‌هایی همچون ساخت یک ویدیو برای ابتدای بازی که به شرح داستان فروت‌ کرفت می‌پردازد و به خودی خود در کمتر بازی ایرانی‌ شاهد آن هستیم.

Screenshot_2016-04-25-15-04-20

فروت‌کرفت یک بازی کارتی است و قوانین ساده‌ای دارد. شما باید کنترل میوه‌هایی را به دست بگیرید که می‌خواهند در مقابل ارتش نقش منفی بازی یا همان «پرتقولا» بایستند و از زندگی دیگر میوه‌ها محافظت کنند. اما نیازی نیست برای جنگیدن دست به اسلحه شوید و به نبرد‌های تن به تن بپردازید. کافی است با انتخاب کارت مناسب، پیروز میدان نبرد باشید. در هر مبارزه کارت‌های میوه‌ای مختلفی که هر کدام دارای قدرت‌های متفاوت هستند، در اختیار شما قرار می‌گیرند و باید با توجه به سطح قدرت دشمن از کارت‌های خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

Screenshot_2016-04-25-15-02-22

اما تا اینجا فقط از بخش داستانی و آفلاین بازی صحبت کردیم. فروت کرفت تنها یک بازی تک نفره ساده نیست، بلکه شما در فضایی آنلاین قرار دارید که ممکن است هر شخص حاضر در آن بتواند به دهکده شما حمله‌ور شود و طلایی که برایش بسیار زحمت کشیده‌اید را به غارت ببرد. از این‌رو نباید هیچگاه از ارتقای قبیله و دهکده خود دست بکشید. علاوه بر این، می‌توانید با قربانی کردن یکی از کارت‌های خود به ارتقای میوه دیگری بپردازید و در نبرد‌ها با قدرت بیشتری از آن استفاده کنید.

Screenshot_2016-04-25-15-02-44

سیستم آنلاین نیز بسیار جذاب و ساده طراحی شده است و همانطور که دیگران می‌توانند به قبیله‌تان حمله کنند، شما نیز با رفتن به بخش نبردها و بررسی تصاویر ماهواره‌ای از دهکده حریف، می‌توانید با استراتژی مناسب به آن‌ها حمله کنید و هر چه در اختیار دارند را تصاحب نمایید. فروت‌ کرفت بازی بسیار جذابی است و توسعه‌دهندگان استودیوی تاد سعی کرده‌اند از سادگی در طراحی بازی به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و اثری جذاب و خوش‌ساخت را روانه پلتفرم‌های اندرویدی و iOS کنند.

دانلود از کافه بازار 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده