// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

فیلم سینمایی Inhumans از جدول اکران کمپانی های دیزنی و مارول حذف شد

مدتی پیش اعلام شد که فیلم سینمایی Inhumans در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد می‌شود. حال بر طبق گزارشات منتشر شده، کمپانی دیزنی و مارول به صورت رسمی این فیلم  را از جدول اکران‌های خود حذف کرده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

گروه «فرا انسان‌ها» در سال ۱۹۶۵ و توسط  استن لی و جک کیربی معرفی شد. از اعضای این گروه می‌توان به «بلک بولت»، «مدوزا» و «تریتون» اشاره کرد. سرانجام در سال‌های ۱۹۷۵ تا ۲۰۰۴ مجموعه کمیک اختصاصی گروه «فرا انسان‌ها» که برای اولین بار در یکی از کمیک‌های «چهار شگفت‌انگیز» حضور پیدا کردند، منتشر شد. این گروه در طی چهار دهه گذشته در بسیاری از مجموعه کمیک‌های مارول از جمله New Avengers: Illuminati، War of Kings و Infinity حضور داشته‌ و نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده‌اند. در سال ۲۰۱۱ اعلام شد که کمپانی مارول در حال ساخت اقتباسی سینمایی از مجموعه «فرا انسان‌ها» است و قصد دارد این فیلم را در سال ۲۰۱۹ اکران کند. اما اکنون اعلام شده است که اکران فیلم سینمایی «فرا انسان‌ها» از جدول اکران‌های کمپانی مارول و دیزنی حذف شده است.

حذف فیلم سینمایی Inhumans از جدول اکران کمپانی‌های دیزنی و مارول را نباید به معنای توقف روند ساخت این فیلم تعبیر کرد، زیرا که نگارش فیلم‌نامه این فیلم هم‌اکنون توسط جو رابرت کول، نویسنده فیلم‌ Black Panther و سریال Crime Story به اتمام رسیده است. با این حال زمان اکران فیلم Inhumans، به عنوان عضوی از فاز سوم جهان سینمایی مارول همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اگرچه حذف فیلم Inhumans از جدول اکران کمپانی‌های دیزنی و مارول چندان دور از انتظار نبود، زیرا که کوین فیگ، مدیرعامل کمپانی مارول مدتی پیش اعلام کرد که اکران این فیلم با تاخیر همراه خواهد بود. تاکنون زمان اکران دو فیلم Spider-Man: Homecoming (تیر تا مرداد ۱۳۹۶) و دنباله Ant-Man (تیر تا مرداد۱۳۹۷) از فاز سوم جهان سینمایی مارول اعلام شده‌ است. همچنین کمپانی دیزنی قصد فیلم جدیدی از سری Indiana Jones را یک سال پس از اکران دومین فیلم Ant-Man بر روی پرده نقره‌ای سینماهای جهان اکران کند. فیگ در این باره چنین گفته است:

زمانی که فاز سوم جهان سینمایی مارول را معرفی کردیم، شخصیت «مرد عنکبوتی» که تغییری لذت‌بخش برای ما بود، را اضافه کردیم. پس از آن شخصیت‌های «مرد مورچه‌ای» و «زنبور» که داستانی بیش از پیش سرگرم‌کننده را روایت خواهند کرد، نیز به فاز سوم اضافه شد. کمپانی والت دیزنی هم قصد دارد فیلم جدید سری «ایندیانا جونز» را در زمانی نزدیک به فاز سوم مارول اکران کند.

با این حال فیگ اذعان می‌کند که فیلم Inhumans به کلی از دستور کار کمپانی‌های مارول و دیزنی خارج نشده است و تنها فاکتور زمان تعیین‌کننده سرنوشت این فیلم خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده