نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: حالت جدید Plunder برای بخش چندنفره بازی Uncharted 4 معرفی شد

شرکت ناتی‌داگ از حالت جدیدی در بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief's End، با نام غارت (Plunder) رونمایی کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت ناتی‌داگ از یک حالت جدید در بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief's End با نام غارت (Plunder) رونمایی کرد که در نمایشگاه PAX East که آخر هفته در بوستون برگزار می‌شود، قابل بازی خواهد بود. کسانی که بخش چندنفره بازی‌های Uncharted 2 و Uncharted 3 را تجربه کرده‌اند، با این حالت آشنایی کاملی دارند، اما برای افرادی که اطلاعاتی درباره این حالت ندارند، رابرت کاگبرن، طراح ارشد بازی، توضیحاتی درباره این حالت داده است.

Uncharted 4 - Plunder Mode (1)

او در مصاحبه با وبلاگ پلی‌استیشن گفت:

حالت غارت شبیه حالت فتح پرچم (Capture the Flag) است که به سبک بازی‌های آنچارتد طراحی شده است؛ یعنی شما به جای پرچم، به دنبال مجسمه بت می‌گردید و آن را می‌دزدید.بازیکنان در دو گروه ۴نفره با جستجو در نقشه بازی، مجسمه را پیدا می‌کنند و مجسمه را در جعبه گنج گروه خود قرار می‌دهند. کار تیمی قوی کلید پیروزی گروه است.

Uncharted 4 - Plunder Mode (4)

او همچنین اضافه کرد:

برای کسانی که با حالت کلاسیک غارت آشنایی دارند، کمی تغییرات ایجاد کرده‌ایم.در بازی‌های قبلی سری Uncharted، کسانی که مجسمه را حمل ‌می‌کردند، نمی‌توانستند از موانع عبور کنند؛ ما این محدودیت را برداشتیم. همچنین در بازی‌های قبل بازیکنان در حالت غارت، در دو گروه ۵نفره باهم رقابت می‌کردند؛ ما این تعداد را کاهش دادیم و بازیکنان در دو گروه ۴نفره باهم رقابت می‌کنند.

بدون شک کم شدن تعداد بازیکنان برای طرفداران سخت است، اما هیچ نگرانی وجود ندارد! ما مکانیک‌های زیادی در لحظه به لحظه گیم‌پلی اضافه کرده‌ایم که باعث شده است در حالت غارت، بازیکنان در دوگروه ۴نفره بدون هیچ عیب و نقصی باهم رقابت کنند. ما امیدواریم که طرفداران این حالت را در نمایشگاه PAX East تجربه کنند و همانند ما از آن رضایت داشته باشند.

Uncharted 4 - Plunder Mode (2)

Uncharted 4 - Plunder Mode (3)

البته افرادی که به نمایشگاه PAX نمی‌روند هم می‌توانند این حالت را تجربه کنند؛ چون حالت غارت بازی Uncharted 4: A Thief's End را می‌توانید در بتای چندنفره آینده این بازی در سه نقشه تجربه کنید. این سه نقشه در یک جزیره، شهر ماداگاسکار و بام خانه‌ها است.

بازی Uncharted 4: A Thief's End‌ پس از چند دفعه تأخیر در روز ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در پایین تریلر معرفی حالت غارت بازی Uncharted 4 را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده