// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

تماشا کنید: حالت چندنفره جدید در تازه ترین ویدیوی بازی Gears of War 4

مایکروسافت ویدیوی گیم‌پلی جدیدی را از جزئیات حالت چندنفره بازی Gears of War 4 به همراه برخی جزئیات جدید از ویژگی‌ها و سلاح‌های بازی منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت در جریان رویداد PAX East 2016 ویدیوی گیم‌پلی جدیدی را از ویژگی‌های بازی چرخ‌دنده‌های جنگ 4  منتشر کرده است. در این ویدیو که در پایین قابل تماشا و دانلود است؛ شاهد ویژگی های خشونت بار تازه‌ترین سلاح‌ها به همراه تعدادی از نقشه‌ها و مهارت‌های جدید هستیم.

علاوه بر این، مایکروسافت برروی تعدادی از حالت‌های گیم‌پلی تاکید می‌کند. اولین حالت Dodgeball است. در Co-op Versus، دومین حالت نیز بازیکنان به جنگ هوش مصنوعی می‌روند. سازندگان همچنین حالت جدیدی با نام Escalation معرفی کرده‌اند که در آن بازیکنان وظیفه مستقر کردن سلاح‌های نیرو برروی نقشه را برعهده خواهند داشت. جدای از سه حالت جدید، ۵ حالت محبوب Team Deathmatch ،King of the Hill ،Guardian ،Warzone و Execution نیز در بازی در دسترس خواهند بود. در این ویدیو همچنین ویژگی‌های دو سلاح Dropshot و Buzzkill رونمایی شده است:

|

نکته جالب موسیقی زیبای ویدیو با نام  Run The Jewels  است که توسط کیلر مایک و ای‌ال-پی اجرا شده است. کوآلیشن، توسعه‌دهنده Gears of War 4 دیروز در جریان رویدادی در وب‌سایت استریم آنلاین توییچ ویژگی‌های جدیدی از حالت Escalation را به نمایش گذاشته است.

افرادی که در رویداد PAX East حضور دارند می‌توانند در روز ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) در پنل استودیو کوالیشن با نام Out of the Shadows: Inside Gears of War  Multiplayer شرکت کنند. با انتشار اخبار جدید از این رویداد آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. علاوه بر این، همانطور که در گذشته اعلام شده بود بتا حالت چندنفره بازی از تاریخ ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) برای افرادی که در گذشته Gears of War Ultimate Edition را خریداری کرده‌اند آغاز شده است. از تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) تا ۱ می (۱۲ اردیبهشت) نیز تمامی اعضای ایکس باکس گُلد می‌توانند به نسخه بتای عمومی این بازی بپیوندند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده