نویسنده: نیما فرشین
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۵

بازی Mirror's Edge Catalyst با تاخیری ۲ هفته‌ای عرضه می‌شود

استودیو دایس تاریخ انتشار تازه‌ای برای Mirror's Edge Catalyst مشخص کرد که نشان از تعویق دو هفته‌ای در زمان عرضه این اثر دارد. با زومجی همراه باشید.

Mirror's Edge Catalyst که قرار بود در تایخ ۴ خرداد به صورت جهانی عرضه شود، با توجه به تاریخ انتشار جدید که از سوی دایس برای آن در نظر گرفته شده، در تاریخ ۱۸  و ۲۰  خرداد ماه به ترتیب در آمریکای شمالی و  اروپا عرضه خواهد شد. بر اساس متنی که در وبسایت اصلی Catalyst متشر شده، اریک ادل‌دال، کارگردان هنری این اثر، اذعان داشته بخش اجتماعی که شامل ثبت رکورد زمانی، جدول رده بندی و موارد دیگر می‌شود، نقشی اساسی در بازی ایفا می‌کند. این تاخیر در زمان عرضه برای DICE این فرصت را فراهم می‌کند تا تکنولوژی آنلاین تازه‌ خود را که نقش قلب تپنده تمامی این فعالیت‌ها را ایفا می‌کند، در بتای محدود Catalyst مورد آزمایش قرار دهد و از نظرات و انتقادات مردم برای بهبود کیفی این فناوری استفاده کند. ادل‌دال در این باره افزود:

ما می‌خواستیم فرصتی داشته باشیم که بتوانیم از بازخورد مردم نسبت به بازی در بتای محدود استفاده کنیم. از این روی، سعی کردیم با ایجاد یک تاخیر نسبتا کوتاه در زمان عرضه Catalyst بازی را به کمال برسانیم. ما می‌خواهیم با استفاده از این زمان دو هفته‌ای بازی را به اثری شگفت‌انگیزتر برای بازیکنان تبدیل کنیم.

بتای محدود Mirror's Edge Catalyst  از سوم اردیبهشت در اختیار کسانی که برای دریافت آن اقدام کرده بودند، قرار گرفته‌است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده