// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

فیلم سینمایی Dead Rising: Endgame در تاریخ ۳۱ خرداد منتشر خواهد شد

بر طبق اعلام سرویس استریم فیلم کرکل، فیلم سینمایی Dead Rising: Endgame که دنباله‌ای بر فیلم سینمایی Dead Rising: Watchtower، محصول سال ۲۰۱۵ است، در کمتر از دو ماه دیگر بر روی این سرویس منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی Dead Rising: Watchtower، که  اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی Dead Rising و محصول مشترک کمپانی لجندری پیکچرز و سرویس استریم کرکل است، برای اولین بار در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۵ (۷ فروردین ۱۳۹۴) منتشر شد. این فیلم که در زمانی بین بازی‌های Dead Rising 2 و Dead Rising 3 جریان دارد، روایت‌گر تلاش‌های «چیس کارتر» (جس مت‌کالفی) و «کریستال اورورک» (مگان اوری) در جهت فرار از شهر ایست میشن و در نتیجه نجات جان خود از بحران زامبی‌ها است. حال بر طبق اعلام سرویس استریم کرکل، Dead Rising: Endgame، که دنباله‌ای بر فیلم Dead Rising: Watchtower است در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۳۱ خرداد ۱۳۹۵) از طریق این سرویس منتشر خواهد شد.

در کنفرانس خبری کمپانی کرکل، علاوه بر اعلام تاریخ انتشار فیلم سینمایی Dead Rising: Endgame، اولین تصویر از این فیلم منتشر شد که در آن شخصیت‌های خبرنگار «چیس کارتر» (با بازی جس مت‌کالفی)، زامبی‌کش ماهر و هوادار بازی‌های ویدیویی (با بازی پاتریک سابونگی)، هکر حرفه‌ای (با بازی مری اوجروپولوس) و «هنکاک» (با بازی ایان تریسی) قابل مشاهده است. به مانند فیلم قبلی، Dead Rising: Endgame در شهر ونکور، کشور کانادا فیلم‌برداری خواهد شد و خیابان دانسمویر این شهر به خوبی در اولین تصویر منتشر شده از این فیلم مشهود است. این تصویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

اولین تصویر منتشر شده از شخصیت‌های Dead Rising: Endgame اولین تصویر منتشر شده از شخصیت‌های Dead Rising: Endgame

از دیگر بازیگران فیلم سینمایی Dead Rising: Endgame می‌توان به بیلی زین، بازیگر فیلم تایتانیک در نقش دانشمندی استخدام شده در جهت درمان بیماری تبدیل شدن انسان‌ها به زامبی و دنیس هیزبرت، بازیگر سریال 24 در نقش «ژنرال لیونز» اشاره کرد. لازم به ذکر است که راب ریگل، بازیگر فیلم 21Jump Street و ایفاگر نقش «فرانک وست» در فیلم Dead Rising: Watchtower، در فیلم جدید حضور نخواهد داشت. همچنین پت ویلیامز (کارگردان Continuum) وظیفه سکان‌داری و مایکل فریس (نویسنده Terminator Salvation) و تیم کارتر (نویسنده Mortal Kombat: Legacy) نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند. در خلاصه داستان فیلم Dead Rising: Endgame چنین آمده است:

در فیلم Dead Rising: Endgame وارد منطقه‌ای از شهر ایست میشن خواهیم شد که قرنطینه‌شده و مبتلا به بیماری زامبی است. در این منطقه خبرنگار «چیس کارتر» باید توطئه‌ مخفی دولت که در ظاهر قصد دارد به بحران زامبی در کشور پایان دهد، اما نتیجه چیزی جز کشتار میلیون‌ها شهروند بی‌گناه نخواهد بود، را متوقف کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده