// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

فیلم Blade Runner 2 سه ماه زودتر از موعد اکران خواهد شد

ادامه‌ی فیلم بلید رانر (Blade Runner) که پیش‌تر قرار بود در تاریخ ۱۱ دی ۹۶ اکران شود، قرار است با چند ماه اکران زودتر در تاریخ ۱۴ مهر ماه ۹۶ بر روی پرده‌های سینما ظاهر شود. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

اکران ادامه فیلم خاطره انگیز بلید رانر (Blade Runner) که با نام Blade Runner 2 شناخته می‌شود، همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید قرار بود در تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۳۹۶ (۱۲ ماه ژانویه ۲۰۱۶) باشد، حال در اقدامی کم سابقه در دنیای سینما، اکران این فیلم به ۳ ماه جلوتر یعنی ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۶ (۶ ماه اکتبر ۲۰۱۶) موکول شد. بر اساس گزارش وب‌سایت وَرایتی فیلم Blade Runner 2 که در حال حاضر در مراحل پیش از تولید به سر می‌برد، قرار است فرآیند فیلم برداری آن از ماه ژولای آغاز شود.

از بازیگران سرشناس این فیلم می‌توان به رایان گاسلینگ و هریسون فورد در نقش ریک دکارد سابق و همچنین رابین رایت و  دیو باتیستا اشاره کرد. کارگردانی این فیلم را دنی ویلنو در کنار ریدلی اسکات به عنوان تهیه کننده بر عهده دارد. فیلم‌نامه‌ی بلید رانر ۲ نیز محصول مشترک نویسنده‌ی قسمت اول، یعنی همپتون فنچر و همچنین مایکل گرین است.

دیدگاه‌های خود را در مورد این فیلم با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده