نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

انتشار تصاویری زیبا از سوی یک طرفدار علاقه مند به ساخته شدن بازی Super Mario Football

تا کنون شخصیت دوست داشتنی ماریو ورزش‌های زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی انجام داده است. اما گویا یکی از طرفداران فوتبال آمریکایی علاقه‌ی زیادی دارد تا ماریو را در این ورزش هم ببیند و ایده‌ها و عکس‌های بسیار زیبایی هم از محیط بازی رویایی خود منتشر کرده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

بعید می‌دانم گیمری در دنیا وجود داشته باشد و با شخصیت ماریو، لوله کش ایتالیایی، آشنایی نداشته باشد.  این شخصیت محبوب که توسط شیگِرو میاموتو، طراح بازی‌های ویدئویی شرکت نینتندو، اولین بار در سال ۱۹۸۱ خلق شد موفقیت‌های فراوانی برای این شرکت ژاپنی به ارمغان آورد. ماریو تا کنون در بیش از ۲۰۰ بازی ویدیویی حضور داشته و به نوعی شناسنامه‌ی نینتندو و کنسول‌هایش به حساب می‌آید. این شخصیت را تا کنون در ورزش‌های زیادی دیده‌ایم، از گلف و تنیس گرفته تا اتومبیلرانی و فوتبال، اما تا حالا او را در ورزش فوتبال آمریکایی ندیده‌ایم. یکی از طرفداران این شخصیت که خیلی هم به ساخته شدن بازی ماریو فوتبال آمریکایی علاقه دارد تصاویر بسیار زیبایی را خلق کرده است تا به علاقه‌ی خود پاسخ دهد.

یکی از کاربران سایت ردیت به نام SyBro در بخش نینتندوی این سایت از ایده‌اش برای ساخت «سوپر ماریو فوتبال آمریکایی» صحبت کرده است و گویا مسئولان سایت هم این ایده را جدی گرفتند. این کاربر نام این بازی فرضی را Super Mario Huddle گذاشته و از تصاویرش پیدا است که گیم‌پلی آن به بازی‌های NFL Blitz و Madden بر روی کنسول نینتندو شباهت دارد. تصاویر طراحی شده شده توسط این کاربر را در ادامه می‌توانید ببینید:

در تصاویر پیدا است که شخصیت‌هایی از جمله Mario، Peach و Donkey Kong در پست حمله بازی می‌کنند. به گفته‌ی SyBro شخصیت‌ها هرکدام توانایی شوت‌زنی و پرتاب منحصر به فرد دارند که میزانِ استفاده از آن‌ها مانند بازی Mario Power Tennis محدود است و به سبک بازی Super Mario Strikers دوباره فعال می‌شود. در ایده‌ی این کاربر ردیت ماریو توانایی Burning Bullet Pass، Bowser Jr. توانایی Clown Car Ejection وWario توانایی Passing Gas دارد.

SyBro همچنین معتقد است که کنترلر کنسول گیم‌کیوب بهترین انتخاب برای بازی کردن می‌تواند باشد چون تمام کلید‌های روی دسته به راحتی و به تفکیک سایز و رنگ در دسترس هستند. در ایده‌ی این بازی حالت کلاسیک یازده در مقابل یازده به همراه حالت شش در مقابل شش وجود دارد و همچنین حالت همکاری گروهی می‌تواند بازیکن دیگر را به بازی اضافه کند.

شما می‌توانید اطلاعات بیشتر از این بازی ماریو فوتبال آمریکایی فرضی را از طریق خود سایت Reddit یا سایت Imgur بخوانید.

مدت‌ها پیش هم طرفداران این شخصیت ویدیویی را ساخته بودند که در آن کاراکتر‌های بازی‌های ماریو با سفینه‌های جنگ ستارگان در کهکشان با یکدیگر مسابقه می‌دادند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده