نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: مسابقات نمایشی به بازی The Crew: Wild Run اضافه شد

کمپانی یوبی‌سافت یک حالت جدید را برای بازی The Crew: Wild Run با نام مسابقات نمایشی (Stunt Race) عرضه کرده که در آن می‌توان با استفاده از موتورسیکلت به انجام حرکات نمایشی پرداخت. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Ubisoft با عرضه یک بروزرسانی جدید برای بازی The Crew: Wild Run، مسابقات نمایشی را به آن اضافه کرد. در این حالت که فقط با استفاده از موتورسیکلت قابل بازی است، گیمر‌ها می‌توانند در مسیر‌های (The Summit) با انجام حرکات نمایشی مختلف در مدت زمان تعیین شده، برای کسب بیشترین امتیاز ممکن تلاش کنند. این حالت در مسیر‌های برون جاده‌ای (Off Road) جریان دارد و حرکات نمایشی زیادی مثل چرخش‌های ۳۶۰ درجه‌ای را می‌توان در آن انجام داد. همچنین در طول مسیر سکو‌های پرش نیز تعبیه شده تا بتوان با استفاده از آن‌ها حرکات مذکور را انجام داد.

بروزرسانی جدید بازی همچنین علاوه بر اضافه کردن مسابقات نمایشی، شامل یک قابلیت جدید به نام Save & Share نیز برای حالت‌های چالشی Freedrive و Speedtrap می‌شود. حال گیمر‌ها می‌توانند در آن واحد تا سقف ۱۰ چالش را طراحی کنند و آن‌ها را با دوستان خود از طریق خود بازی یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. به‌علاوه یک حالت جدید ضبط ویدیو نیز به بازی اضافه شده است که با استفاده از آن می‌توان ویدیو‌های جذابی ساخت و گزینه‌های مختلفی برای تنظیم زاویه دوربین یا اضافه کردن افکت‌های آب و هوایی نیز برای این کار در دسترس هستند.

در پایان می‌توانید ویدیو معرفی حالت جدید مسابقات نمایشی را تماشا کنید:

|

تهیه شده در زومجی

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده