نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Superhot روز ۱۴ اردیبهشت به ایکس باکس وان می آید

بازی Superhot چندی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و حال اعلام شده که این بازی در روز ۱۴ اردیبهشت برروی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Superhot یک بازی ساده شوتر اول شخص با قابلیت توقف زمان است که تنها در زمان حرکت شما، زمان به حرکت در می‌آید. اگر شما از آن دسته افراد هستید که بازی Superhot را برروی رایانه‌های شخصی بازی نکرده‌اید، گزینه‌های جدیدی در نسخه ایکس‌باکس وان این بازی وجود خواهد داشت. به هر حال، امروز بخش استودیوهای مایکروسافت در کانال توییچ خود، زمان انتشار بازی Superhot برروی کنسول ایکس‌باکس وان را در روز ۱۴ اردیبهشت اعلام کرد.

بازی Superhot یک پروژه موفق از کیک‌استارتر است که زمان بازی و دشمنان تنها موقعی به حرکت در می‌آیند که شما هم حرکتی انجام دهید. در این بازی گلوله‌ها به جای شلیک شدن به شما، به سمت شما می‌خزند و به شما این امکان را می‌دهند تا روی حرکاتتان برنامه‌ریزی کنید. این سبک از بازی‌های تیراندازی اول‌شخص در نوع خودش منحصر به فرد است.

پیشتر در زومجی خواندید که نسخه‌ای از بازی Superhot برای پلی‌استیشن وی‌آر در دست ساخت است. بازی Superhot در روز ۶ اسفند سال گذشته برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده