نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Battlefield 5 تهیه کننده Battalion 1944 را هیجان زده کرد

تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی Battalion 1944 با دیدن بخش‌هایی از Battlefield 5 حسابی سر ذوق آمده و به قول خودش «بیش از حد، هیجان‌زده» شده است. با زومجی همراه باشید.

درحالی‌که هنوز اطلاعات چندانی از Battlefield 5 نداریم، به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز، ناشر بازی، سرگرم نمایش دادن قسمت‌هایی از این اثر به بازی‌سازها و کارشناسان گیم است. در این بین، جو برامِر،‌ تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی Battalion 1944، ظاهراً یکی از کسانی است که توانسته نیم‌نگاهی به Battlefield 5 بیندازد. او به‌تازگی پستی را با این مضمون در توییتر قرار داد:

من [بخش‌هایی از] BF5 را دیده‌ام و [برای دیدن بازی] بیش از حد هیجان‌زده‌ام.

توییت برامر با چنان واکنش‌هایی روبه‌رو شد که باعث شد وی پست‌اش را حذف کند و سپس بنویسد:

هه! این‌طور که پیداست خطایی از من سر زده و به‌خاطر شوق بیش از اندازه‌ای که برای ارائه دادن اطلاعات داشتم مرتکب اشتباه سهمگینی شده‌ام!

در این میان، بعضی از کاربران با دیدن توییت اول برامر، معنای خاصی را از آن برداشت کردند. آن‌ها این احتمال را مطرح کردند که Battlefield 5 هم ممکن است مانند بازی Battalion 1944 حال‌وهوای جنگ جهانی دوم را داشته باشد و مانند بسیاری از بازی‌های تیراندازی سال‌های دور، داستانی را در این بازه‌ی زمانی روایت کند. درواقع به نظر این کاربران، یکی از دلایل شوق فراوان برامر برای دیدن بتلفیلد 5، نزدیک بودن فضای این بازی به اثری بود که او و تیم‌اش بر روی آن کار می‌کنند. البته تهیه‌کننده‌ی اجرایی Battalion 1944 که چنین دیدگاهی را منطقی نمی‌دانست، با عبارت کوتاهی از خجالت این گروه درآمد. او نوشت:

عملاً ذره‌ای منطق در این تحلیل وجود ندارد. خنده‌دار است!

برامر همچنین پست دیگری را با این مضمون در توییتر قرار داد:

واقعاً برای‌ام جالب است که مردم چطور [می‌توانند] از یک توییت سربسته [برای خودشان] نتیجه‌گیری کنند!

در ماه‌های گذشته شایعات گوناگونی درباره‌ی Battlefield 5 بر سر زبان‌ها افتاده بودند که در آن‌ها از نبرد ژاپن (نبرد اوکیناوا؟) گرفته تا جنگ جهانی اول، به‌عنوان بازه‌ی زمانی-مکانی این بازی مطرح شده بودند. الکترونیک آرتز هم در بین این اخبار بعضا ضد و نقیض، به اعلام این موضوع بسنده کرد که نسخه‌ی آینده‌ی بتلفلید، برخلاف نسخه‌ی Hardline، یک شوتر نظامی خواهد بود. انتظار می‌رود که این اثر در اواخر سال ۲۰۱۶ یا در نهایت اوایل ۲۰۱۷ به بازارها عرضه شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده