نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

گیم پلی بازی Mafia 3 ساعت ها به طول خواهد انجامید

یکی از مشکلات قسمت دوم بازی مجبوب Mafia گیم‌پلی کوتاه آن بود. اما گویا سازندگان برای قسمت جدید ساعت‌ها گیم‌پلی و محتوا در نظر گرفته‌اند تا علاوه بر کسب رضایت طرفداران، به آن ارزش دوباره بازی کردن ببخشند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

قسمت سوم بازی اکشن-ماجراجویی مافیا توسط استودیو هنگر 13 ساخته شده و قرار است تا شش ماه دیگر توسط 2K Games منتشر شود. یکی از کمبود‌های اساسی که بازی Mafia 2 داشت، کمبود محتوا و زمان بازی بود، به طوری که اگر سازندگان چند ساعتی به گیم‌پلی آن اضافه می‌کردند شاید دیگر نمیشد به این بازی خرده‌ای گرفت. اما گویا سازندگان بازی در قسمت سوم دست روی همین موضوع گذاشته‌اند و قرار است یک گیم‌پلی حسابی و پر و پیمان ارائه دهند که ساعت‌ها به طول می‌انجامد.

به تازگی استودیو هنگر 13 اعلام کرده است که بازی Mafia 3 «ساعت‌ها و ساعت‌ها» گیم‌پلی خواهد داشت و یکی از دلایل این کار اضافه کردن اِلِمان‌هایی به بازی است تا به آن ارزش دو یا چند بار بازی کردن می‌بخشد.

هِیدِن بلکمَن، مدیر این استودیو، که خود یک گیمر حرفه‌ای هم هست، در مصاحبه‌ای می‌گوید شاید هنوز خیلی زود باشد که بگوییم ما به دنبال خلق چند ساعت گیم‌پلی هستیم اما قول می‌دهیم که تعداد این ساعت‌ها زیاد باشد:

ما هنوز نمی‌توانیم از تعداد ساعت مشخصی صحبت کنیم . اما مطمئن باشید که ساعت‌ها و ساعت‌ها گیم‌پلی در انتظار شماست. امیدوارم که گیمرها ترغیب شوند تا دوباره بازی را انجام دهند و چیزهایی که قبلا در مرتبه‌ی اول ندیده بودند را به دست آورند. امیدوارم طرفداران برگردند و به دنبال نکات و موارد مخفی بازی بگردند.

بلکمن در ادامه اضافه می‌کند که همکاری و دست داشتن بازیکنان در خلق تجربیات درون بازی از اولویت‌های اصلی فرآیند ساخت بازی و استودیوی هنگر 13 است. به گفته‌ی او تجربه‌ی هر گیمر از این بازی منحصر به فرد خواهد بود و قطعا به اثری تبدیل خواهد شد که شما را برای به دست آوردن کامل همه چیز دوباره به پای این بازی بر‌می‌گرداند.

پیش از این با انتشار تریلری جدید تاریخ عرضه‌ی Mafia 3 مشخص شده بود که بر اساس آن این بازی جهان باز در تاریخ ۱۶ مهر (۷ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده