نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

جدیدترین تبلیغ تلویزیونی فصل ششم Game of Thrones پخش شد

قطار سریال بازی تاج‌ و تخت اکنون به ایستگاه ششم رسیده و هیجان طرفداران برای تماشای این فصل به اوج خود رسیده است. شبکه اچ‌بی‌او نیز با انتشار تیزرها و تریلرهای گوناگون، بر آتش این هیجان می‌افزاید. با زومجی همراه باشید.

زمان انتظار به پایان رسیده است و فصل ششم سریال Game of Thrones، سرانجام پایان این هفته به شبکه HBO باز‌می‌گردد. اکثر تیزرهای منتشر شده تا به حال بر روی شخصیت‌ها تمرکز داشت اما آخرین تبلیغ تلویزیونی، حاوی صحنه‌های اکشن و تماشایی بسیار زیبایی است که هواداران از مدت‌ها پیش در انتظارش بوده‌اند و شما می‌توانید آن را در صفحه رسمی یوتیوب کانال اچ‌بی‌او تماشا کنید.

با اتمام فصل ششم از این سریال، تنها دو فصل و شاید حتی کمتر تا پایان کامل این مجموعه باقی می‌ماند. جورج آر آر مارتین خالق سری رمان‌های نغمه‌ای از یخ و آتش که سریال بازی تاج‌ و تخت بر اساس آن ساخته شده‌ است، فاش کرد که ممکن است نوشتن یک مجوعه فرعی از این دنیا را آغاز کند. مارتین در مصاحبه با وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی گفت:

خب، مسلما ما کمبودی از حیث داستان و طرح اولیه نداریم. زمانی که در سنین کودکی بودم، همیشه نمایشی تلویزیونی با نام Naked City  را تماشا می‌کردم. هر قسمت از این سریال با این جمله به پایان می‌رسید، هشت میلیون داستان مختلف در شهر Naked City وجود دارد و این یکی از آن‌ها بود.

هشت میلیون داستان مختلف پیرامون وستروس و به همان اندازه و شاید حتی بیشتر در اسوس و سرزمین‌های دوردست وجود دارد. جهانی عظیم پر از داستان‌های شنیدنی منتظر تعریف‌شدن است، البته اگرHBO  علاقه‌مند باشد.

همین هفته پیش بود که عنوان شد پس از پایان فصل ششم ممکن است تنها ۱۳ قسمت از این سریال فانتزی باقی مانده باشد. دیوید بنیناف و دی‌بی‌وایز خالقان سریال پیشتر اعلام کرده بودند که آن‌ها قصد دارند سریال را در هشت فصل به پایان برسانند. آن‌ها در گفت‌وگویی با وب‌سایت ورایتی اعلام کردند که فصل آخر ممکن است تا اندازه‌ای از فصل‌های قبلی کوتاه‌تر باشد. بینیاف گفت:

فکر می‌کنم بعد از فصل ششم، تنها ۱۳ قسمت نیاز داریم تا کاملاً به هدف‌مان برسیم. در حقیقت ما داریم به دور پایانی نزدیک می‌شویم. اگرچه هیچ چیز هنوز کاملاً قطعی نیست، اما این همان چیزی است که از قبل هم به دنبال آن بودیم و قصد انجامش را داشتیم.

فصل ششم بازی تاج و تخت ۵ اردیبهشت از شبکه HBO پخش خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا فصل ششم این سریال نیز همانند فصل‌های قبل موفق خواهد بود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده