نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: تیزری جدید از فیلم سینمایی جیسون بورن

پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیسون بورن به زودی در سینماهای جهان اکران می‌شود، پاول گرین‌گرس و مت دیمون، کارگردان و بازیگر سری‌های قبل پس از غیبت در فیلم‌ چهارم دوباره بازگشته‌اند تا خیال طرفداران بابت بازگشت این مجموعه به روزهای خوبش راحت باشد.

این تابستان زمانی‌که دوباره فیلم‌ سینمایی جیسون بورن در سینماها اکران می‌شود، مت دیمون، جاسوس فراموش‌شده اما موردعلاقه همه، دوباره به پرده نقره‌ای سینماها باز می‌گردد. پس از انتشار تیزر مسابقات سوپربول در ماه فوریه، نخستین تریلر کامل فیلم امروز پنج‌شنبه از راه می‌رسد، اما طرفداران پیش از تماشای این تریلر کامل، می‌توانند در ادامه تیزر جدید از این فیلم را تماشا کنند.

|

پاول گرین‌گرس، دوباره برای کارگردانی این فیلم حادثه‌ای جدید بازگشته است. او و مت دیمون پیشتر در فیلم دوم این سری در سال ۲۰۰۴ با نام برتری بورن (The Bourne Supremacy) و قسمت سوم این مجموعه در سال ۲۰۰۷ با نام اولتیماتوم بورن (The Bourne Ultimatum) با یکدیگر همکاری داشته‌اند. در سال ۲۰۱۲ نیز تلاشی برای راه‌اندازی مجدد این سری با نقش‌آفرینی جرمی رنر در نقش اصلی، صورت گرفت و فیلم میراث بورن (The Bourne Legacy) ساخته‌شد، اما این فیلم هم منتقدین را ناامید کرد و هم در فروش شکست خورد.

|

سال پیش مت دیمون در مصاحبه با وب‌سایت تلگراف درباره اهمیت مجموعه فیلم‌های بورن برای او، مطالبی را عنوان کرد:

قابل محاسبه نیست که چقدر بازی در فیلم‌های بورن، به موفقیت من در حرفه بازیگری کمک کرد. ایفای نقش جیسون بورن ناگهان مرا در لیست افرادی قرار داد که حضورشان در یک فیلم کافی است تا موفقیت فیلم تضمین شود، و البته بهترین قسمت ماجرا اینجاست که کارگردانان زیادی با من تماس می‌گرفتند و از من می‌خواستند که در فیلم‌شان بازی کنم.

او اضافه کرد:

حضور در فیلم دیگری از جیسون بورن فوق‌العاده برای من هیجان‌انگیز است. احساس می‌کنم که این فیلم جدید نیز به خوبی فیلم‌های قبلی خواهد شد و خواهد درخشید، بیشتر به دلیل اینکه زمان زیادی از اکران آخرین فیلم بورن گذشته است و هواداران برای تماشای فیلم دیگری از این سری، انتظار زیادی کشیده‌اند.

فیلم سینمایی جدید جیسون بورن ۸ مرداد سال ۱۳۹۵ در سینماهای جهان اکران خواهد شد. علاوه بر مت دیمون، ستارگان دیگری من‌جمله وینسنت کسل، جولیا استیلز، آلیشیا ویکاندر و تامی لی جونز نیز در این فیلم حضور دارند.

نظر شما چیست؟ آیا پنجمین قسمت بورن می‌تواند خاطره بد فیلم چهارم را از ذهن هواداران پاک کند و به میزان سه قسمت اول جذاب باشد؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده