نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی Song of The Deep اعلام شد

کمپانی اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی Song of the Deep، تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این اثر را با انتشار تریلری مشخص کرد. با زومجی همراه باشید.

Song of the Deep بازی جدید استودیو Insomniac Games است که داستانش در یک دنیای زیر آب جریان دارد و به شیوه کتاب‌های مصور روایت می‌شود. این اثر همچنین اولین بازی است که توسط کمپانی گیم‌استاپ منتشر خواهد شد؛ این کمپانی سعی دارد تا فعالیت‌های خود را در زمینه انتشار بازی‌های مستقل گسترش دهد. حال سازندگان اعلام کردند که این بازی در تاریخ ۲۲ تیر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه فیزیکی این بازی در انحصار فروشگاه‌های شرکت ‌Gamestop است و البته نسخه دیجیتالی آن در شبکه‌های پلی‌استیشن استور، ایکس‌باکس لایو و استیم قرار خواهد گرفت.

بازی Song of The Deep یک بازی دوبعدی ماجراجویی است که تمام محیط بازی در زیر دریا قرار دارد. داستان این بازی از داستان‌های زیر دریای اسطوره‌های ایرلندی الهام گرفته شده است. شخصیت اصلی بازی مِرین نام دارد که دختر یک ماهیگیر است که در دریا گم شده است. او در طول بازی تلاش می‌کند پدرش را پیدا کند و به همین منظور یک زیردریایی موقتی ‌می‌سازد و در سفر خود درعمق دریا به دنبال پدرش می‌رود. شما می‌توانید در پایین تریلر معرفی شخصیت مِرین را تماشا کنید:

 

|

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده