نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

اپیزود سوم بازی The Walking Dead: Michonne هفته آینده عرضه خواهد شد

Telltale Games تاریخ عرضه‌ی اپیزود سوم The Walking Dead: Michonne با عنوان "What We Deserve" را اعلام کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیوی تل‌تیل گیمز به تازگی تاریخ عرضه‌ی آخرین قسمت از سری جانبی «مردگان متحرک: میشون» با عنوان "آنچه که لیاقتش را داریم" را اعلام کرده است. قسمت سوم این سری، قسمت نهایی آن خواهد بود و اتفاقات این سری کوتاه را به پایان خواهد رساند. قرار بود که این سری زمانبندی سریعتری برای عرضه اپیزودها داشته باشد و با عرضه تقریبی هر اپیزود یک ماه پس از اپیزود قبلی، به نظر می‌رسد که سازندگان به این قول خود عمل کرده‌اند.

در The Walking Dead: Michonne میشون با احساس سنگینی انتخاب‌های اخیر و گذشته‌اش سعی می‌کند از یک خانواده‌ی بی‌گناه دفاع کند، اما نورما و خدمه‌ی کینه توز مونرو به آنها نزدیک می‌شوند. زمانی که واقعیت در هم می‌شکند و ارواح دخترانی که او رها کرده بود درخواست شنیده شدن می‌کنند، انتخاب‌های شما تعیین خواهند کرد که چه کسی زنده می‌ماند، چه کسی می‌میرد و معنای واقعی رستگاری در دنیایی که به جهنم تبدیل شده را مشخص خواهند کرد.

تا به اینجا سری بازی «مردگان متحرک: میشون» در حد استانداردهای قبلی سری بازی «مردگان متحرک» ساخت تل‌تیل گیمز نبوده است. در این بازی یک حس آشنایی با روایت کلی کند در هم آمیخته‌اند تا یکی از ضعیف‌ترین آثار این توسعه دهنده قابل احترام را شکل دهند. هرچند، این سری کوتاه با اجراهای عالی در تمام قسمت‌ها و بکارگیری یک شخصیت اصلی جذاب در میشون به وعده خود عمل کرده است.

اپیزود سوم مردگان متحرک: میشون با عنوان "آنچه که لیاقتش را داریم" در ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌بکس 360، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مک عرضه خواهد شد. آیا تل‌تیل خواهد توانست برای قسمت پایانی همه‌ی اتفاقات را کنار هم جمع کرده و به سرانجام برساند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده