نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Fallen London برای iOS عرضه شد

Fallen London، ساخته‌ی استودیوی فیل‌بتر گیمز، پس از سال‌ها حضور روی مرورگر‌ها، سرانجام برای پلتفرم موبایل iOS نیز عرضه شد. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اگر شما از سفر میان دنیاهای مرموز و جذاب که احساسی گاتیک گونه را با رنگ و بویی فراطبیعی ترکیب کرده‌اند لذت می‌برید، پس قطعاً باید به فالن لندن، بازی جدید فِیل‌بِتِر گیمز، که بعد از چند سال حضور روی مرورگرها اکنون برای پلتفرم موبایل نیز عرضه شده است نگاهی بیاندازید.Fallen London یک بازی داستان محور "ماجراجویی خودت را انتخاب کن" است که در نسخه‌ای از لندن دوران ویکتوریا که فضایی تاریک اما  بامزه دارد و در گستره‌ی ۱/۵ میلیون کلمه‌ی مختلف رخ می‌دهد. اگر که شما نسخه‌ی مرورگر بازی را تجربه کرده‌ باشید، شباهت‌های زیادی بین آن و نسخه‌ی iOS خواهید یافت. اما نسخه‌ی iOS موسیقی‌های متنی دارد که شما را همراهی می‌کند. اگر بخواهیم صادق باشیم روند بازی طوری است که روی یک وسیله‌ی موبایل بهتر از مرورگر اجرا می‌شود.

حتی نسخه‌ی بتای بازی که چند هفته‌ای قابل بازی بود نیز همانند چیزی که انتظار می‌رفت عمل کرده است. داستان‌ها دارای تغییر جهت بوده و غافلگیر کننده هستند و نوشته‌ها عالی هستند. اگر که شما از واژگان نوشته شده و دنیای‌های گاتیک لذت می‌برید، از فالن لندن نیز لذت خواهید بود. بازی به صورت مجانی قابل بازی است (Free to Play) و شما قادر نخواهید بود با یک بار نشستن پای بازی آن را به اتمام برسانید اما می‌توان احتمال داد که این سیستم برای پلتفرم موبایل جواب دهد چرا که شما می‌توانید وارد آن شده، دنیای آن را کمی بگردید و بعد دوباره از آن خارج شوید.

در ادامه می‌توانید تریلر لانچ بازی برای سیستم عامل iOS را تماشا کنید:

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده