// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰

بازی Bravely Default احتمالا در آینده برای کنسول ها عرضه خواهد شد

ماساشی تاکاهاشی، تهیه کننده بازی Bravely Default، طی مصاحبه‌ای از احتمال عرضه این بازی برای کنسول‌ها در آینده خبر داده است. با زومجی همراه باشید.

Bravely Default که توسط استودیو سیلیکون و اسکوئر انیکس ساخته شده، در سال ۲۰۱۲ برای کنسول دستی نینتندو 3DS عرضه شد و توانست بازخورد‌های عالی منتقدین و طرفداران را در پی داشته باشد. حال به تازگی وبسایت گیم‌اینفورمر طی یک مصاحبه با ماساشی تاکاهاشی، تهیه کننده بازی، به نتایج جالبی دست پیدا کرده که احتمال عرضه بازی بر روی کنسول‌ها را افزایش می‌دهد، البته با این که این مسئله هنوز به صورت رسمی تایید نشده ولی جای امیدواری برای آن هنوز باقی‌است.

زمانی که از تاکاهاشی در رابطه با امکان عرضه این بازی بر روی کنسول ها سوال شد، وی اینگونه پاسخ داد:

متاسفانه نمی‌توان یک پاسخ رسمی در این رابطه داد، اما بازی Bravely Default اولین اثر نقش‌آفرینی بود که من پس از پیوستنم به اسکوئر انیکس بر روی ساخت آن کار کردم، به همین دلیل این سری نزد من همیشه محبوب و دوست داشتنی است. شخصا از بروز این اتقاق خیلی خوشحال می‌شوم. همین‌جا نیز می‌خواهم یک تشکر صمیمانه از تمامی کسانی که در سراسر جهان به تجربه سری Bravely پرداختند و به آن عشق ورزیند، داشته باشم. برای من هیچ چیز بهتر از این نیست که یک بازی بتواند برای شما یک جهان سرگرم کننده بسازد.

حال نظر شما در این رابطه چیست؟ شما از آمدن Bravely Default به کنسول ها خوشحال خواهید شد یا خیر؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده