نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

بازی God of War 4 «احتمالا» در حال ساخت است!

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در مورد ساخته شدن یا نشدن قسمت جدید اکشن هک‌اند‌اسلش فوق‌العاده پر‌طرفدار God of War منتشر شده بود. اما به تازگی اطلاعاتی از رزومه‌ی یک انیماتور منتشر شده است که ساخت قسمت چهارم را تایید می‌کند. این دروغ اول آوریل نیست!

همه می‌دانیم که بازار دروغ اول آوریل (دروغ ۱۳) داغ است و این روز‌ها شاید خبر‌های عجیب زیادی مثل انتقال ۵۰۰ میلیون یورویی لیونل مسی به رئال مادرید (!!!) به گوشتان خورده که بعدا متوجه شدید تنها دروغ روز اول آوریل بوده است. اما به تازگی خبری مبنی بر ساخت قسمت جدید بازی هک-اند-اسلش بسیار محبوب و خاطره‌انگیز God of War، ساخته‌ی استودیو سانتا‌مونیکا، منتشر شده است که باید آن را جدی گرفت. عوامل سایت Segment Next در حالی که مشغول جست‌و‌جو در رزومه‌ی هَری والتون، یکی از انیماتور‌های مشهور با دهه‌ها تجربه، به نیتی دیگر بودند، به طور اتفاقی متوجه موردی از سوابق والتون در رزومه‌اش شده‌اند که نشان می‌دهد بازی God of War 4 ممکن است در حال ساخت باشد و به نظر می‌رسد مراحل ساخت آن از سال پیش آغاز شده است!

هری والتون یک انیماتور بسیار با تجربه است که از سال ۱۹۶۸ در صنعت فیلمسازی و بازی‌های ویدئویی مشغول به کار بوده و با ده‌ها اثر بزرگ همکاری داشته است.

همانطور که اشاره کردیم، عوامل سایت Segment Next مشغول بررسی رزومه‌ی والتون بر روی وب سایت شخصی‌اش و پروژه‌هایی که تاکنون انجام داده است و هم اکنون مشغول کار بر روی آن‌ها است بوده‌اند که ناگهان به موردی عجیب در رزومه‌ی او بر می‌خورند، بله یک God of War جدید!

در زیر بخش «پروژه‌های انجام شده»، این انیماتور نوشته است که در سال ۲۰۱۵ در پروژه‌ی God of War بر روی انیمیشن موجوداتی به نام های گورگون (Gorgon) و هایدرا (Hydra) برای یک محل خاص کار کرده است. در طول آن مدت وی با استودیو برِین زو (Brain Zoo Studios) به عنوان انیماتور ارشد کاراکترها همکاری داشته است.

هالتون در رزومه‌اش هیچگونه اطلاعات دیگری از بازی یا چیز‌هایی که روی آن‌ها کار کرده است نداده، اما اگر این موضوع را بتوان مدرک و دلیلی قابل اتکا دانست، باید گفت که از آن زمان بازی God of War 4 مشغول ساخت بوده است. در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات رزومه‌ی والتون در بخش مورد نظر را ببینید:

والتون در رزومه اش نوشته که در سال 2015 برای پروژه ی God Of War کار کرده است. والتون در رزومه اش نوشته که در سال ۲۰۱۵ برای پروژه ی God Of War کار کرده است.

همچنین شایعاتی نیز منتشر شده است که خبر از انتشار این بازی، بازی Deep Down و چند بازی دیگر همزمان با عرضه‌ی پلی استیشن 4.5 یا پلی استیشن 4K می‌دهند. اگرچه که هیچکدام از این موارد هنوز تایید نشده‌اند. همچنین پیش از این در خبر‌ها داشتیم که استودیو  سانتا مونیکا، خالق مجموعه‌ی God of War، اقدام به انتشار آگهی استخدام تعداد زیادی متخصص در زمینه‌های مختلف طراحی بازی کرده تا برای بازی جدید انحصاری پلی‌استیشن 4 که «در دست ساخت دارد» سنگ تمام بگذارد.

البته خود عوامل سایت Segment Next که ادعا کرده‌اند که این خبر به هیچ وجه دروغ اول آوریل نیست و بعید هم به نظر می‌رسد که این انیماتور در رزومه‌اش خواسته باشد با کسی شوخی کند، اما با توجه به اینکه هنوز از اول آوریل فاصله نگرفتیم، باید جانب احتیاط را رعایت کرد، هرچند که صحت نداشتن این موضوع غیر محتمل باشد.

نظر شما در مورد نسخه‌ی جدید بازی God of War و این خبر چیست؟ اگر این خبر درست باشد دوست دارید استودیو سانتامونیکا در نسخه‌ی جدید حسابی نوآوری به خرج دهد یا نه، یک God Of War با همان حال و هوای گذشته می‌خواهید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده