نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

کالکشن Batman Arkham HD و تاریخ عرضه آن فاش شد

از یک طرف عکس فاش شده توسط یکی از کارمندان فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیم‌استاپ و از طرف دیگر،‌ موسسه پِگی که مسئولیت رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا را بر عهده دارد، خبر از وجود کالکشن سری بتمن می‌دهند.

یکی از کارمندان فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیم‌استاپ با فرستادن عکسی به صورت ناشناس به وب‌سایت یوروگیمر، فاش کرد که به زودی نسخه کالکشن مجموعه بتمن معرفی خواهد شد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Batman Arkham HD Collection شامل دو بازی Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City خواهد بود. نکته مهم این است که هر دو این بازی‌ها به همراه همه بسته‌های الحاقی منتشر خواهند شد.

چیزی که در این مجموعه وجود ندارد، بازی Batkham: Arkham Origin است که توسط استودیو مونترال کمپانی برادران وارنر ساخته شده است. بقیه بازی‌های ویدیویی سری بتمن توسط استودیو راک‌استدی توسعه داده شده‌اند.

به استناد تصویر فاش شده، این مجموعه روز ۱۰ ماه ژوئن سال جاری میلادی (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بازی بتمن

چند دقیقه پس از فاش شدن این تصویر، موسسه پِگی که مسئولیت درجه‌بندی بازی‌های ویدیویی در اروپا را بر عهده دارد، درجه سنی ۱۶ سال را به این کالکشن اختصاص داد تا این شایعه هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

تاریخ انتشار Batman Return to arkham HD Collectionمنبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده