نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۱: از ناکامی Na'Vi در کسب جام تا پایان تورنمنت BTS

هفته آرامی را در مسابقات و بازی Dota 2 شاهد بودیم و مهمترین اتفاقات هفته شامل قهرمانی VG.R در مسابقات Starladder| i-League invitational تا پایان فصلی دیگر از سری مسابقات BTS در مناطق اروپا و آسیای شرقی می‌شود. با زومجی همراه باشید.

VG.R-Champion-Starladder-i-League-Dota-2-Zoomg

پایان تورنمنت Starladder| i-League Invitational با قهرمانی تیم VG.R

یکی از مهمترین رویدادهای این هفته برگزاری مسابقات Starladder| i-League بود که با حضور هشت تیم در اکراین برگزار شد و تیم Na'Vi که بسیار امیدوار بود به کمک هوادارانش فاتح این دوره شود؛ با عملکردی درخشان، خود را تا گراند فینال رقابت‌ها رساند ولی نتوانست از سد تیم Vici Gaming Reborn بگذرد و بازی نهایی را با نتیجه ۳-۱ واگذار کرد تا ۴۵ هزار دلار جایزه مکان اول تورنمنت را از دست دهد.

BTS--Europa-3-Dota-2-zoomg

Team Liquid و Fnatic قهرمانان جدید مسابقات BTS مناطق اروپا و آسیای شرقی

فصل چهارم سری مسابقات Beyond The Summit در منطقه آسیای شرقی بالاخره با قهرمانی Fnatic به کار خود پایان داد. این تیم مالزیایی که بعد از تورنمنت شانگهای توانسته به خوبی عملکرد درخشان خود را حفظ کند، در این تورنمنت نیز بدون حتی یک شکست قهرمان شد. Fnatic  فاتح دوره قبلی این مسابقات را در گراند فینال با نتیجه ۳-۰ شکست داد تا برای دومین بار جایزه پنج هزاری دلاری را تصاحب کند. اما در منطقه اروپا که سومین فصل تورنمنت BTS در حال پیگیری بود همانطور که انتظار می‌رفت Liquid با شکست تمام حریفان خود برای اولین بار فاتح این مسابقات شد. این تیم با غلبه بر VP.Polarity در بازی پایانی به راحتی پنج هزار دلار را کسب کرد تا آمادگی لازم برای حضور در تورنمنت‌های پیش رو ESL One مانیل و Weplay را داشته باشد.

ESL-One-Frankfurt-Dota-2-Zoomg

compLexity پنجمین تیم راه یافته به مسابقات ESL One فرانکفورت

مسابقات انتخابی منطقه آمریکا تورنمنت ESL One فرانکفورت به پایان رسید تا compLexity با شکست Shazam پنجمین تیم راه یافته به این رقابت‌ها باشد. تا به حال حضور سه تیم Liquid ،Alliance و OG با دعوت مستقیم و Fnatic برنده مرحله مقدماتی منطقه آسیای شرقی مسجل شده و تکلیف سه سهمیه باقی مانده در مسابقات انتخابی اروپا و چین مشخص می‌شود که سهمیه هر کدام به ترتیب ۲ و ۱ تیم است.

ESL-One-Manila-Dota-2-Zoomg

گروه بندی مسابقات ESL One مانیل مشخص شد

کمتر از یک هفته به آغاز اولین تورنمنت بزرگ کشور فیلیپین که توسط سازمان ESL One برگزاری می‌شود باقی مانده است و شاهد اعلام گروه بندی این مسابقات هستیم. هر چند به نظر می‌رسد چندان گروه‌های تشکیل شده از نظر تیم‌های حاضر متعادل نیستند، ولی به هر حال مدعیان اصلی باید راه خود را برای قهرمانی هموار کنند. گروه دوم به جرات خطرناکترین تیم‌ها را داراست و نمی‌توان تیم صعود کننده را تا آغاز مسابقات پیش بینی کرد.

Group A:
Europe Team Liquid
Philippines Mineski
United States compLexity Gaming
China Wings Gaming

Group B:
Europe Team Secret
Russia Team Empire
China EHOME
Malaysia Fnatic

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده