// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

جوایز پیش خرید Final Fantasy 15 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مشخص شد

اسکوئر انیکس امروز با انتشار تصاویری از محتوای پاداش‌های پیش‌خرید دیجیتالی بازی Final Fantasy 15 برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رونمایی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به تصاویر منتشر شده توسط اسکوئر انیکس، افرادی که بازی Final Fantasy 15 را برروی پلی‌استیشن 4، پیش‌خرید کنند؛ در کنار دریافت بسته‌الحاقی شمشیر ماسامونه و The Angler Set، خودرویی با برچسب‌های ۱۶-بیتی از شخصیت‌های فاینال فانتزی را نیز دریافت خواهند کرد. نسخه‌ پلی‌استیشن 4 بازی همچنین شامل پوسته‌ای ویژه با نام Big Bang برای این کنسول می‌شود.

از سویی دیگر دارندگان ایکس‌باکس وان نیز که از طریق فروشگاه ایکس‌باکس بازی را پیش‌خرید کنند، مانند کنسول پلی‌استیشن 4 بسته‌های الحاقی  شمشیر ماسامونه، The Angler Set و خودرویی با برچسب‌های ۱۶-بیتی از شخصیت‌های فاینال فنتزی را در کنار بسته‌ اسکین The Regalia شامل آواتار‌هایی مانند Carbuncle Pet و لباس زنانه و مردانه ناکتیس را دریافت می کنند.

آئودی r8 انیمشن فاینال فنتزیاسکوئر انیکس همچنین تصویری رِندِر شده از آئودی R8 را با مشارکت آئودی جهت نمایش در انیمیشن Kingsglaive: Final Fantasy XV منتشر کرده است. برخی از پاداش‌های پیش‌خرید Final Fnatasy 15 از طریق خریداری سایر نسخه‌های بازی نیز قابل دسترسی است. Final Fantasy XV در سه نسخه استاندارد (The Standard Edition)، دیلوکس (Deluxe edition) و نهایی (Ultimate collector`s Editions) منتشر خواهد شد.

پیش فروش نسخه‌ی Ultimate collector بعد از رویداد Uncovered Final Fantasy 15 تنها به تعداد ۳۰ هزار واحد آغاز شد که از همان ابتدا با سرعت بالایی تمامی نسخه‌ها به فروش رفت. این نسخه‌ از بازی تنها در مدت کوتاهی توسط خریداران از طریق eBay با قیمتی در حدود ۳ برابر مبلغ اولیه به فروش گذاشته شده است.

Final Fantasy 15 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. اسکوئر انیکس برای افزایش انتظار بازیکنان انیمه Brotherhood Final Fantasy XV را برروی یوتیوب به صورت رایگان پخش کرده است. این شرکت همچنین از پورت ساده نبودن نسخه پی‌سی بازی در صورت تولید و عرضه خبر داده است.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده