// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: کشف Brutality های مخفی در بازی Mortal Kombat X

طرفداران مجموعه‌ی Mortal Kombat همیشه در حال جستجو برای یافتن فنون و روش‌های جدید در مبارزات هستند. در جدیدترین این فنون، هواداران Mortal Kombat X موفق به یافتن تعدادی فن Brutality مخفی شده‌اند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. با زومجی همراه باشید.

از زمان انتشار بازی Mortal Kombat X، محصول کمپانی ندررلم، هواداران سبک مبارزه‌ای دست از جستجو برای یافتن فنون و رموز جدید این بازی برنداشته‌اند که البته همه‌ی آنان به اندازه‌ی زمانی که صرف جستجو برایشان می‌شود ارزش ندارند. اما این‌بار و در قالب ویدیویی از بازی، یکی از فنون Brutality مخفی شخصیت Ferra/Torr را می‌بینید که بسیار خشن و منزجر کننده است. تفاوت فن Brutality با Fatality نیز در زمان اجرا آن‌هاست. بطوری که فن Brutality هنگامی که مقدار خیلی کمی از سلامتی طرف مقابل باقی مانده قابل اجراست ولی Fatality یا Finisher پس از شکست او و برای پایان کار است.

طبق روال همیشگی، کمپانی NetherRealm در طول ۱۲ ماه گذشته تعدادی بروزرسانی و بسته‌ی الحاقی برای این بازی منتشر کرده که طرفداران سرسخت مورتال کامبت را مجاب به بازگشت به بازی کرده و آنان را برای یافتن فنون و Fatality های جدید وسوسه می‌کند. در این بین یافتن حرکات Brutality به خاطر نیاز به شرایطی خاص برای اجرا، سخت‌ترین این فنون به شمار می‌روند، اما هواداران دوآتشه‌ی مورتال کامبت به تلاش خود ادامه داده و توانسته‌اند تعدادی از این فنون را کشف کنند. یکی از آن‌ها را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

|

می‌توان گفت که کمپانی سازنده بازی روال خوبی را برای همیشه تشنه نگه داشتن هواداران بازی‌های خود انتخاب کرده، چرا که با اضافه کردن فنون و فینیشر‌های جدید در کنار آنهایی که مخفی هستند، باعث شده بازیکنان مجددا قصد بازگشت به بازی را داشته باشند. در حالی که این بازی ممکن بود مدت‌ها قبل‌تر فراموش شده و دیگر طرفداران سابق خود را نداشته باشد. پیش‌تر در زومجی از رونمایی چهار شخصیت جدید بازی Mortal Kombat X مطلع شدید.

آیا شما تا به حال فن جدیدی در این بازی یافته‌اید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده