نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: اجرای بازی Counter-Strike 1.6 روی سیستم‌ عامل اندروید

پس از دوران گیم‌نت‌ها و البته همه‌گیر شدن اینترنت و بازی‌های آنلاین، فقط لازم بود تا نسخه ۱.۶ بازی محبوب Counter-Strike را روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید تجربه کنیم! در ادامه با نحوه اجرای بازی روی اندروید، همراه زومجی باشید. 

ویدیو زیر، اجرا شدن بازی محبوب Counter-Strike 1.6 روی یک دستگاه تلفن را نشان می‌دهد. اما شاید بپرسید که آیا این راهی ایده‌آل برای تجربه این بازی است؟ اگرچه جواب منفی است اما به طور حتم دست‌یافتنی‌تر و قابل‌تجربه‌تر از بازی کردن Doom روی ماشین‌حساب و دستگاه‌های خودپرداز است!

تجربه بازی با استفاده از صفحه لمسی بسیار عذاب‌آور است اما با توجه به لوازم جانبی متنوعی که برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی وجود دارد، می‌توانید برای تجربه و دقت بهتر، از آن‌ها استفاده کنید.

نکته قابل توجه این است که این نسخه از بازی در حال اجرای کامل روی سیستم‌عامل اندروید است و دقیقا همان بازی است که روی کامپیوترهای خانگی اجرا می‌شود. این موضوع زمانی شگفت‌انگیز‌تر می‌شود که بدانیم اجرای نسخه ۱.۶ بازی Counter-Stike روی سیستم‌ عامل اندروید،‌آن هم با تمام قابلیت‌های نسخه اصلی آن تنها کار یک نفر با نام الیبِک اُمارو بوده است. 

اگر شما هم از کاربران سیستم‌ عامل اندروید هستید و بدتان نمی‌آید تجربه جالبی از اجرای Counter-Strike 1.6 روی تلفن‌تان داشتید باشید، نیاز به داشتن این بازی روی حساب کاربری استیم‌ خود دارید. برای نحوه اجرای بازی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. 

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده