نویسنده: پدرام بهادری
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

رقابت بر سر تصاحب حق ساخت فیلم پوکمون

وبسایت هالیوود ریپورتر خبر داده که لجندری اینترتینمنت در آستانه تصاحب حق ساخت فیلم از سری بازی «پوکمون» است. بر اساس گزارش منتشر شده، این شرکت در تلاش است تا کمپانی برادران وارنر را که شدیداً به دنبال خریداری حقوق فیلم‌های پوکمون است، از میدان رقابت خارج کند.

کمپانی چینی واندا گروپ (Wanda Group) در ماه ژانویه با خریداری لجندری اینترتینمنت (Legendary Entertainment)، این شرکت را به تصاحب خود درآورد. حقوق سری بازی و انیمیشن Pokemon نیز در اختیار یک کمپانی‌ ژاپنی با همین نام است که بر اساس این گزارش، تصمیم دارد تا با همکاری هالیوود، فیلمی سینمایی با بودجه‌ای بالا از مجموعه پوکمون بسازد. در صورتی که لجندری اینترتینمنت تصمیم داشته باشد حق ساخت این فیلم را از آن خود کند، با در نظر داشتن تنش‌های سیاسی حال حاضر میان دو کشور ژاپن و چین، این شرکت ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.

کمپانی برادران وارنر اولین فیلم پوکمون را در سال 1999 میلادی منتشر کرد که با موفقیت تجاری خوبی رو به رو شد. پس از آن، Pokemon: The Movie 2000 و Pokemon 3: The Movie نیز به ترتیب در سال‌های 2000 و 2001 به روی پرده نقره‌ای رفتند.

شما کاربران زومجی چه انتظاراتی از فیلم سینمایی جدید پوکمون دارید؟ دیدگاه‌های خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده