// یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

سریال Fear the Walking Dead برای فصل سوم تمدید شد

روز گذشته شبکه AMC سریال «از مردگان متحرک بهراسید» Fear the Walking Dead را برای فصل سوم تمدید کرد. با ما در زومجی همراه باشید.

به‌تازگی شبکه ای‌ام‌سی، Fear The Walking Dead، سریال اسپین آف The Walking Dead، را برای فصل سوم تمدید کرد. این شبکه کابلی اولین قسمت از فصل دوم سریال Fear the Walking Dead را یکشنبه هفته گذشته به نمایش گذاشت. حال پس از گذشت تنها یک قسمت از فصل جدید این سریال، دستور ساخت ۱۶ قسمت برای پخش در سال ۲۰۱۷ میلادی را صادر شد.

بر اساس گزارش وبسایت ددلاین، سریال «از مردگان متحرک بهراسید» همچنان از مشکل افت امتیاز و بیننده رنج می‌برد، اما مثل اینکه این افت امتیاز و تعداد بیننده (بر اساس آمار تعداد بینندگان قسمت اول فصل دوم ۶/۵ میلیون نفر در آمریکا بوده است.) به‌اندازه‌ای نبوده است که مانعی در مقابل صدور چراغ سبز فصل دیگر این سریال باشد. جدای از  افت ۴ میلیونی بینندگان در کشور آمریکا، این سریال هنوز هم دومین سریال پربیننده این شبکه کابلی است.

همچنین هفته پیش پس از پخش فصل جدید این سریال، شبکه AMC از بازی موبایلی Fear the Walking Dead: Dead Run رونمایی کرد. در این بازی شما با انتخاب شخصیت مورد علاقه خود از سریال، باید از شهر لس آنجلس و زامبی‌های آن فرار کنید.

«از مردگان متحرک بترسید» بر اساس مجموعه کمیک‌های رابرت کیرکمن ساخته شده‌است. این کمیک منبع مجموعه بازی‌های واکینگ دد از شرکت تل‌تیل گیمز (Telltale) نیز است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده