نویسنده: کامیار صیاد
// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

تعدادی از بهترین بازی‌های کلاسیک کنسول SNES برای 3DS عرضه شدند

نینتندو قصد دارد با عرضه بازی‌های کلاسیک SNES، کنسول قدیمی خود، بر روی 3DS یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه دارد و در همین راستا بازی‌های جذابی مثل Super Metroid و Donkey Kong Country 2 را عرضه کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شرکت نینتندو از گذشته تا به امروز بر روی سیاست بازنشر بازی‌های خود تاکید داشته و امکان اجرای بازی‌های Wii بر روی WiiU  مثالی از این سیاست است. حالا این شرکت قصد دارد با عرضه بازی‌های قدیمی خود از طریق کنسولی مجازی بر روی 3DS، یاد آن‌ها را زنده نگه ‌می‌دارد.

در همین راستا از دیروز بازی‌های Super Metroid ،The Legend of Zelda: A Link to Past و Donkey Kong Country 2 از طریق فروشگاه اینترنتی نینتندو قابل دسترس هستند (بازی‌های Earthbound ،Super Mario World و Mario Kart در گذشته اضافه شده بودند) و هر کدام ۸ دلار قیمت گذاری شده‌اند. لازم به ذکر است داشتن این بازی‌ها بر روی Wii یا WiiU باعث تخفیف در قیمت نخواهد شد.

این آثار آخرین بازی‌های برنامه‌ریزی شده برای عرضه روی 3DS هستند، اما ممکن است در آینده باز هم شاهد عرضه چنین بازی‌هایی باشیم ولی باید منتظر اخبار بیشتر از سمت نینتندو باشیم. گفتنی است در بخش دیگری از به‌روزرسانی فروشگاه نینتندو شما می‌توانید بتای بازی Lost Reavers را دانلود یا اثر هیجان انگیز Shovel Knight را با قیمت ۱۰ دلار تجربه کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده