// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

لیست بازی های پلی استیشن VR و پلی استیشن 4 در نمایشگاه PAX East اعلام شد

سونی امروز لیست تمام بازی‌های قابل انجام در نمایشگاه هفته آینده PAX East را رسما اعلام کرد. در این میان نام بازی‌های مانند Uncharted 4 و بازی‌های شرکت‌های ثالث (Third-Party) به چشم می‌خورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

PAX East،  یکی از مجموعه نمایشگاه بازی‌های ویدیویی PAX هفته‌ی آینده در شهر بوستون ایالات متحده برگزار می‌شود و اکنون با نزدیک شدن به این رویداد شرکت سونی لیستی شامل بیش از ۲۰ بازی پلی استیشن 4 و پلی‌استیشن VR حاضر در این نمایشگاه را منتشر کرده است. باتوجه به لیست، سونی ۱۹ بازی پلی‌استیشن 4 را با سرلیستی حالت چندنفره Uncharted 4: A Thief's End، از شرکت ناتی‌داگ به PAX East می‌آورد. البته ۱۹ بازی لیست تنها شامل بازی‌های انحصاری دستگاه‌های پلی‌استیشن نمی‌شود. بازیکنان می‌توانند در این میان نگاهی به بازی‌های شرکت‌های ثالث مانند Paragon ،Hitman و Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan نیز بیاندازند.

علاوه بر بازی‌های استاندارد ساخته شده برای پلی‌استیشن 4، ۱۰ بازی پلی‌استیشن VR نیز در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. بازی‌های انحصاری این لیست شامل Until Dawn: Rush of Blood و VR Worlds (یکی از بازی‌های باندل ویژه عرضه پلی‌استیشن VR ) در کنار بازی‌های شرکت‌های ثالث مانند Harmonix Music VR و Rez Infinite می‌شود.

رویداد PAX East در تاریخ ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۳۹۵) تا ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت ۱۳۹۵) در شهر بوستون برگزار می‌شود. هرچند اکنون تمامی بلیت‌های این نمایش به طور کامل به فروش رفته است. برخی از پنل‌ها و سخنرانی‌ها از طریق توئیچ به صورت استریم زنده ارائه خواهد شد.

بازی‌های پلی‌استیشن 4:

بازی‌های Playstation VR:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده