نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

بازی رومیزی The Dark Souls مهره‌هایی به شکل شخصیت‌های Smough و Ornstein دارد

کمپانی استیم فورجد گیمز اخیرا ساخت یک بازی رومیزی بر اساس سری محبوب Dark Souls را تایید کرد و حال اعلام شده که در این بازی شاهد مهره‌هایی به شکل شخصیت‌های مشهور سری دارک سولز یعنی اسماوگ و اورنستاین خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

پس از تایید ساخته شدن بازی رومیزی The Dark Souls توسط شرکت Steamforged Games، اعلام شده که این بازی دقیقا مهره‌هایی به شکل شخصیت‌های محبوب سری دارک‌سولز مانند Smough و Ornstein دارد و در توضیحات بازی نوشته شده است که این یک بازی اکتشافی و مینیاتوری و به طرز بی‌رحمانه ای سخت است که توسط ۱ الی ۴ نفر بازی می‌شود. همچنین در بروزرسانی اخیر سایت بازی، اعلام شده که کمپین جمع آوری هزینه برای ساخت این بازی رومیزی، از تاریخ ۳۱ فروردین آغاز خواهد شد.

استودیو استیم‌فورجد گیمز قول داده است که بازیکنان به‌راحتی و سریعا با محیط بازی آشنا شوند، اما در عین‌حال بازی در آشکار کردن مفاهیم کلیدی خود سخت‌گیر باشد، که این یعنی زمان زیادی طول نمی‌کشد تا شما به محیط بازی عادت کنید اما برای حرفه‌ای‌شدن باید تلاش مضاعفی داشته باشید. همچنین تعداد زیادی غول‌آخر و دشمن سرسخت وجود دارد که در طول بازی باید با آن‌ها روبه رو شوید.

استودیو استیم‌فورج همچنین مدعی شده است که بازی آن‌ها سخت‌ترین بازی رومیزی و تخته‌ای خواهد بود که شما تا به حال بازی کرده‌اید که خب ادعای جسورانه‌ای است؛ چرا که در حال حاضر هم بازی‌های سختی Arkham Horror در این رده وجود دارند که خیلی از بازیکنان، بیش از تمام شدن بازی مجبور به خروج از آن می‌شوند.

به نظر شما آیا بهره‌گیری از شخصیت‌های بازی دارک‌سولز می‌تواند به موفقیت این بازی کمک کند؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده