نویسنده: کامیار صیاد
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

در بازی Final Fantasy 15 بیش از ۲۰۰ ماموریت قابل بازی وجود دارد

در پی انتشار مقاله‌ای توسط Game informer از بازی Final Fantasy XV اطلاعات مختلفی از آن بدست آمد که می‌توان به وجود بیش از ۲۰۰ ماموریت مختلف اشاره کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در آخرین مقاله سایت Game informer پیرامون Final Fantasy XV، جزئیات مختلفی از این اثر منتشر شد که شامل اخباری مانند انتشار انیمه بر اساس این بازی می‌شود. هاجیمه تابات،ا کارگردان این بازی ابتدا از فاصله گرفتن داستان فاینال فانتزی ۱۵ از سری فابولا نوا کریستالیس (Fabula Nova Crystallis) (که به سری Versus XIII هم مشهور بود) می‌گوید و اضافه می‌کند که سه کلمه "دوستی، تقدیر و میراث" بیانگر کلیت این بازی خواهند بود.

در بخش روایت و مراحل بازیکن ابتدا با پشت‌سر گذاشتن درگیری با یک باس بخش آموزشی را سپری کرده و بلافاصله با نوکتیس (Noctis) و دوستانش وارد چپتر اول داستان و جهانی وسیع و کاملا باز خواهد شد. در بخش دیالوگ و گفتگو شما با انتخاب‌های بیشتری روبرو خواهید بود که باز کردن برخی از آن‌ها به ارتقای شخصیت شما کمک خواهند کرد. سیستم درگیری و مبارزه هم نسبت به نسخه آزمایشی قبل بهینه‌تر شده و در کنار آن شما می‌توانید با قرار دادن لوازم خود در صندوق عقب ماشین و استفاده از ضبط آن که با آهنگ‌های کلاسیک سری تجهیز شده، به انجام بیش از ۲۰۰ ماموریت مختلف بپردازید.

چندی پیش در زومجی خواندید که در بازی Final Fantasy XV بازیکنان قابلیت کنترل ماشین‌های پرنده را دارند.

منبع:‌ Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده