نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

حالت بقا و بسته تکستچر 4K برای Far Cry Primal در دسترس قرار گرفت

امروز کمپانی یوبی‌سافت، یک بروزرسانی رایگان برای بازی Far Cry Primal منتشر کرد که حالت بقا را به بازی اضافه کرد. همچنین نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز یک بسته تکستچر 4K دریافت کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی فار کرای پرایمال، جدیدترین بازی از سری Far Cry بود که بازیکنان را به هزاران سال قبل می‌برد و آنها را در نقش یک انسان اولیه قرار می‌داد که برای زنده ماندن، باید از سلاح‌های ابتدایی استفاده می‌کردند. امروز یک بروزرسانی جدید رایگان توسط Ubisoft برای بازی منتشر شده که حالت بقا را به بازی اضافه می‌کند.

کسانی که این حالت جدید را تجربه‌ می‌کنند، باید در طبیعت وحشی بازی، با منابع کمتر سعی داشته باشند که زنده بمانند و در صورت مرگ، باید بازی را از اول آغاز کنند، هرچند که حالتی در این بخش قرار داده شده که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن یک جان اضافه داشته باشند که با پیشروی در بازی، این جان اضافه هم از بین خواهد رفت.

همچنین در این حالت تغییراتی در نحوه رفتار حیوانات اعمال شده است و نقشه بازی نیز دستخوش تغییرات کوچکی شده است. تمام تغییرات اعمال شده را می‌توانید در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید:

حالت بقای Far Cry Primal

علاوه بر این بروزرسانی، کاربران رایانه‌های شخصی بازی، یک بسته دیگر دریافت خواهند کرد که تکستچرهای با رزولوشن 4K را به بازی اضافه می‌کند و اگر این اشخاص دارای یک کارت گرافیک قوی و نمایشگری با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K را داشته باشند، می‌توانند بازی را با این رزولوشن بالا تجربه کنند.

حجم این بروزرسانی برروی پلی‌استیشن 4، ۸۹۴ مگابایت، برروی ایکس‌باکس وان، ۸۱۷ مگابایت و برروی رایانه‌های شخصی، ۱/۱ گیگابایت است. بسته تکستچر 4K بازی نیز باید به صورت جداگانه دانلود شود که حجمی معادل با ۳/۵ گیگابایت دارد.

نظر شما درباره حالت جدید بازی Far Cry Primal چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده