نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 احتمالا ۱۸ خرداد عرضه می‌شود

دومین بسته‌الحاقی پولی بازی The Withcer 3 با نام Blood and Wine هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. با این حال با استناد به لیست یک سایت لهستانی، این DLC در تاریخ ۱۸ خرداد عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

The Witcher 3: Wild Hunt بدون هیچ شک و تردیدی یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بود. استودیو سی‌دی پراجکت رد، پس از عرضه بازی ابتدا با انتشار DLC‌هایی رایگان، محتویات جذابی به آن اضافه کرد و سپس اولین بسته‌الحاقی پولی بازی را با نام Hearts of Stone در اواخر سال گذشته میلادی عرضه کرد که نزدیک به ۱۰ ساعت محتویات جدید به بازی اضافه می‌کرد و حتی نویسندگان زومجی هم آن را به عنوان بهترین بسته‌الحاقی سال ۲۰۱۵ انتخاب کردند.

با این حال قرار است تا دومین بسته‌الحاقی این بازی در سال ۲۰۱۶ با نام ‌Blood and Wine عرضه شود که سازندگان وعده داده‌اند نزدیک به ۲۰ ساعت محتوای جذاب خواهد داشت و همین امر باعث می‌شود که بنا به گفته CD Projekt Red، این دو بسته الحاقی پولی در مجموع به اندازه بازی ویچر ۲ محتوا داشته باشند. این DLC هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و به همین دلیل هم شایعات زیادی پیرامون زمان عرضه آن منتشر می‌شود. اخیرا سایت Wccftech متوجه شده که سایت لهستانی GRYOnline این بسته‌الحاقی را برای عرضه در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) لیست کرده است. این در حالی است که همین سایت لهستانی، چندی پیش زمان عرضه این DLC را هفت اردیبهشت اعلام کرده بود.

البته پیش از این هم یکی از کاربران سایت ردیت، اعلام کرده بود که بنا به برخی منابع موثق، این بسته‌الحاقی خرداد ماه عرضه خواهد شد که تاریخ منتشر شده فعلی بیشتر با این شایعه هم‌خوانی دارد. به‌هر حال سی‌دی پراجکت رد رسما اعلام کرده که این DLC در نیمه اول ۲۰۱۶ (قبل از ۱۰ تیر) عرضه خواهد شد. همچنین این استودیو لهستانی برای رویداد PAX East که هفته آینده برگزار می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که بر اساس اعلام مارسین موموت، مدیر روابط عمومی سی‌دی پراجکت رد، با هدف »سرگرم کردن افراد حاضر در این رویداد» تدارک دیده شده‌اند و نباید انتظار رونمایی از تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید ویچر ۳ را در آن داشت.

حال باید منتظر ماند و دید Blood and Wine که آخرین حضور شخصیت گرالت در سری بازی‌های The Witcher هم هست، چه زمانی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده