نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

مسابقات Dota 2: دو تیم دیگر به ESL One فرانکفورت راه یافتند

بعد از پیروزی Fnatic در مقابل MVP.Phoenix  و دعوت Liquid  تکلیف دو تیم دیگر حاضر در مسابقات ESL One مانیل بازی Dota 2 مشخص شد تا شمار تیم‌های راه یافته به عدد چهار افزایش پیدا کند. با جزئیات بیشتری از این مسابقات همراه زومجی باشید.

با دعوت OG و Alliance تکلیف دو تیم از سه سهمیه دعوت به مسابقات ESL One فرانکفورت مشخص شده بود؛ اما هنوز یک جای خالی و شانس دعوت مستقیم برای تیم‌های مطرح و بزرگ Dota 2 وجود داشت که به تیم نائب قهرمان مسابقات زمستانی شانگهای یعنی Liquid رسید تا بعد از ESL One مانیل، دومین دعوت مستقیم ارسال شده برای آن‌ها را شاهد باشیم. Team Liquid با جمع آوری بازیکنان با استعداد در کنار تجربه بزرگانی مثل Kuroky توانست در مدت کوتاه به موفقیت زیادی دست یابد و احتمالا در آینده شاهد کسب عناوین معتبرتری از آن‌ها خواهیم بود.

در بخش مرحله مقدماتی این مسابقات با پایان رقابت‌های منطقه آسیای شرقی Fnatic باز هم با شکست MVP قدرت خود را در این ناحیه به همگان نشان داد. این پیروزی با نتیجه ۳-۱ در حالی کسب شد که Mushi یکی از بازیکنان مهم و ارزشمند Fnatic به دلایل بیماری آسم نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. نتایج بازی‌های  این مرحله را در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

ESL-One-frankfurt-SEA-Winners-Dota-2-Zoomg

ESL One فرانکفورت ۱۸ تا ۲۱ ژوئن (۲۹ خرداد تا  ۱ تیر ۹۵) در سالن Commerzbank-Arena شهر فرانکفورت آلمان با جایزه ۲۵۰ هزار دلاری میزبان هشت تیم راه یافته خواهد بود و دومین فصل این سری رقابت‌ها در سال ۲۰۱۶ است. فصل اول در کشور فیلیپین با جایزه و تعداد تیم مشابه بزودی برگزار خواهد شد.

منبع: Gusogamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده