نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: امکانات ویژه هدست HTC Vive در بازی Dota 2

هدست HTC Vive چندی پیش عرضه شد و یکی از ویژگی‌های آن، امکان استفاده در برخی از قسمت‌های بازی Dota 2 است که کار‌های جالبی را می‌توان به این طریق انجام داد. حال ویدیو‌هایی از این قابلیت‌ها منتشر شده که در ادامه مطلب زومجی می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

سال ۲۰۱۶ را بسیاری از بزرگان صنعت بازی‌های ویدیویی، سال فناوری واقعیت مجازی نامیده‌اند. هدست‌های آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو به عنوان اولین هدست‌های واقعیت مجازی چندی پیش وارد بازار شدند و هدست پلی‌استیشن VR کمپانی سونی هم به زودی عرضه خواهد شد. پس از عرضه HTC Vive که محصول دو کمپانی اچ‌تی‌سی و ولو است،  قابلیت استفاده از این تکنولوژی به نرم افزار استیم افزوده شد و حالا می‌توان با داشتن این وسیله در بخش فروشگاه و قسمت‌های مختلف این شبکه گشت و گذار یا در بازی Dota 2 مسابقات را تماشا کرد که در ویدئو زیر این قابلیت‌ها به نمایش گذاشته می‌شود:

|

هر چند انجام بازی Dota 2 با فناوری واقعیت مجازی به این زودی‌ها میسر نخواهد شد ولی حداقل می‌توان در قسمت‌های فرعی آن گشتی زد. در ویدئو بعدی که قرار داده می‌شود؛ به Secret Shop بازی Dota 2 در دنیای واقعیت مجازی سری می‌زنید و خانه فروشنده معروف این اثر را از نزدیک همراه با آیتم‌های منحصر بفردی مثل Divine Rapier یا Courier های مختلف تماشا خواهید کرد:

|

در پایان نیز نگاهی به جدیدترین ست هیروی Alchemist خواهیم داشت که به وسیله یک هنرمند و هدست HTC Vive طراحی می‌شود تا با یکی دیگر از روش‌های استفاده از فناوری واقعیت مجازی آشنا شویم:

|

با توجه به ویدئوهای قرار داده شد می‌توان به خوبی مشاهده کرد که واقعیت مجازی یک تجربه ناب و تازه را برای شما به ارمغان می آورد و هر روز در حال تکامل و پیشرفت است؛ طراحی ست و آیتم، دیدن مسابقات و احتمالا انجام بازی با این فناوری که حتی تصورش نیز بسیار عجیب و فوق العاده خواهد بود، باعث می‌شود تا هدست وایو به وسیله‌ای جذاب برای طرفداران بازی دوتا ۲ تبدیل شود.

به نظر شما انجام بازی Dota 2 با این فناوری چگونه خواهد بود؟ آیا شما میلی به تجربه این اثر با استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی خواهید داشت؟

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده