نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال عرضه نسخه بازسازی شده Mirror's Edge برای پلی استیشن 4

در حالی که تا چند هفته دیگر Mirror’s Edge Catalyst، بازی جدید استدیوی دایس و الکترونیک آرتز  عرضه خواهد شد، شواهدی مبنی بر وجود ریمستری از نسخه‌ی اول این بازی پیدا شده که احتمال عرضه آن را برای پلی‌استیشن 4 افزایش می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

این روزها همه در انتظار عرضه‌ی Mirror’s Edge Catalyst هستند، اما بازی اول سری همان چیزی است که باعث محبوبیت بسیار زیاد این مجموعه شد و برای اثری مانند آن، ساخت یک نسخه بازسازی شده برای بسیاری از تازه واردها همواره یک گزینه‌ی مناسب خواهد بود. ظاهراً پاسخ دایس به این موضوع نسخه ریمستر شده‌ی Mirror’s Edge است.

در حالی که نه سازنده و نه ناشر بازی هنوز چیزی را شخصاً تأیید نکرده‌اند، ممکن است فهرست کالاهای یک خرده فروش نشان دهنده‌ی وجود نسخه ریمستر شده‌ی Mirror’s Edge باشد. حداقل اینطور بنظر می‌رسد که این ریمستر برای پلی‌استیشن 4 در دست ساخت باشد. صفحه مربوط به این بازی روی سایت آمازون قرار گرفت، اما پس از مدتی بسته شد. هرچند، سایت Segmentnext توانسته است تصویری از این صفحه تهیه کند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

نسخه بازسازی شده Mirror's Edge

از ظاهر این عکس می‌توان گفت که نسخه ریمستر شده حداقل برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و با وجود اینکه به هیچ پلتفرم دیگری اشاره نشده است، عرضه بازی روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز بسیار محتمل است. تا این لحظه این تمام چیزی است که ما در مورد نسخه ریمستر شده‌ی Mirror’s Edge می‌دانیم و به طور طبیعی انتظار داریم  که همه به این موضوع با دیده‌ی تردید نگاه کنند، چرا که نه الکترونیک آرتز و نه دایس وجود این نسخه را تأیید نکرده‌اند.

هر چند، شما می‌توانید کمی بیشتر از یک ماه صبر کنید و مستقیماً به سراغ نسخه بعدی سری یعنی Mirror’s Edge Catalyst بروید که عرضه جهانی آن برای تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است.

منبع: Segmentnext