// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

در تاریخ ۳۱ فروردین منتظر اطلاعات جدیدی از بازی Mafia 3 باشید

پس از سال‌ها انتظار بالاخره بازی Mafia 3 در حال ساخت است و این بهترین خبر برای طرفداران این مجموعه‌ی مهیج است. جدیدترین خبر از این بازی حاکی از آن است که احتمالا در تاریخ ۳۱ فروردین شاهد انتشار اطلاعات و جزییات بیشتری از آن خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

از اخبار بازی Mafia 3 اینطور به نظر می‌رسد که استودیو هنگر ۱۳ قصد دارد به زودی و در تاریخ ۳۱ فروردین (۱۹ ماه آوریل) اطلاعات، جزییات یا حتی شاید یک تریلر جدید از این بازی منتشر کند. در این راستا این کمپانی ۲ عکس در توییتر خود منتشر کرده‌ که می‌تواند پیش زمینه‌‌ای برای این اطلاعات جدید باشد. این دو تصویر که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، شامل عکس یک کارت پستال که نوشته‌ای رمز مانند دارد و همچنین تصویر اولین بانک لویزیانا در محله‌ی Bordeaux است:

 

ترجمه‌ی متن داخل کارت پستال به شرح زیر است:

ال عزیز،

بعد از ۱۷ سال لعنتی و سخت، بعد از این همه مدت، تو فکر می‌کردی که عمو سل از ریاست و کنترل امور خسته شده است و ممکن است مسائل تغییر کنند. من می‌توانم درک کنم اما تحمل ماندن در این مکان لعنتی را ندارم که مثل یک سونا است. برای قانع کردن و مدیریت آن، مطمئنا به من نیاز خواهی داشت. تو را در تاریخ ۱۹ آوریل خواهم دید.

از طرف ویتو

شخص ویتو که نامه را نوشته است احتمالا همان ویتو اسکالتای Mafia 2 است که در این نسخه نیز به شدت در جریان داستان بازی حضور دارد. بر اساس اطلاعات وب‌سایت جیوکس‌ویدیو، در تاریخ ذکر شده یعنی ۳۱ فروردین شاهد معرفی یا رونمایی از چیز خاصی در رابطه با این بازی خواهیم بود.

هنوز جزییات دقیقی از اینکه چه چیزی قرار است معرفی شود در دسترس نیست اما همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، همین قدر خیالمان راحت است که در رویداد E3 2016 یک تریلر لایو‌اکشن از بازی Mafia 3 را خواهیم دید. پس از دیدن تصاویر بسیار زیبایی که از این بازی منتشر شد، بی صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم چه چیزی قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل از این بازی اکشن ماجراجویی نمایش داده شود و چه اطلاعاتی قرار است منتشر شوند؟ اگرچه پیش‌تر تاریخ احتمالی انتشار این بازی لو رفت، اما امیدواریم که تاریخ دقیق انتشار آن توسط خود توکی گیمز اعلام شود.

دیدگاه‌های خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده