// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

اضافه شدن سه بازی جدید به فهرست قابلیت Backward Compatibility

طبق اعلام میجر نلسون در توییتر، مایکروسافت سه بازی دیگر از کنسول ایکس‌باکس 360 را به قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اگر از جمله طرفداران Duke Nukem و Sonic هستید و کنسول ایکس باکس وان دارید، توییتر رسمی میجر نلسون امروز با خبری خوش برای شما بروزرسانی شد. طبق اعلام این حساب توییتر، سه بازی Garou: Mark of the Wolves ،Duke Nukem: Manhattan Project  و Sonic the Fighters اکنون از طریق قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند.

اگر قبلا بازی‌های ذکر شده را برای ایکس‌باکس 360 خریداری کرده‌اید هم‌اکنون هر سه بازی به صورت خودکار به فهرست بازی‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه شده‌اند. علاوه بر این، اگر این بازی‌ها را خریداری نکرده‌اید و یا نیازمند دانلود دوباره آنها هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایکس‌باکس و از طریق لینک‌های زیر، نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

درضمن، شما قادر به جستجو بازی‌های فوق از طریق فروشگاه جدید Backward Compatibility برروی ایکس‌باکس وان نیز هستید. مایکروسافت در ماه‌های اخیر به گسترش بازی‌های تحت پشتیبانی این قابلیت سرعت بخشیده‌ است. این شرکت اخیرا نیز بازی‌هایی مانند Dead Space و Outland را برای قابلیت Backward Compatibility عرضه کرده بود. هرچند مایکروسافت زمانبندی خاصی را برای اضافه کردن بازی‌های جدید اعلام نکرده است، اما این شرکت پیش‌تر از مذاکره با ناشران مختلف جهت ارائه بازی‌های جدید برای قابلیت Backward Compatibility سخن گفته بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده