نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

بازی موبایل صفر تا صد با محتوایی متفاوت به‌‌روز شد

چندی پیش بود که بازی صفر تا صد (Top Gear) توسط استودیوی مدریک برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی منتشر شد. حال و پس از گذشت نزدیک به یک ماه از عرضه بازی، یک به روزرسانی برای آن منتشر شده که محتوای زیادی را به بازی اضافه می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در روزهای پایانی اسفند ماه، استودیوی گستران دریک (مدریک)، خالق بازی‌های موبایل محبوبی چون «خروس جنگی» و «فوتکاردیا»، جدیدترین ساخته‌ی خود با نام «صفر تا صد: دنده‌ی آخر» را در مارکت اندرویدی بازار منتشر کرد.

بازی مذکور با یک شروع موفق، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کافه بازار و البته سبک مسابقه‌ای ایرانی بدل شد. حال پس از گذشت بیش از یک ماه از عرضه‌ی رسمی بازی و به‌روزرسانی‌های متعددش، تیم توسعه‌دهنده، سراغ یک به‌روزرسانی بزرگ رفته و بازی را با ویژگی‌های جدید در اختیار گیمرها قرار داده است.

این به‌روزرسانی که در حال حاضر در دسترس قرار دارد، علاوه بر اضافه کردن فهرست دوستان و  امکان بازدید از حساب کاربری دیگران، این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که برای آنها پیام خصوصی نیز ارسال کند. همچنین مدریک در این به‌روزرسانی قابلیت رقابت آنلاین و هم‌زمان با دوستان را نیز به بازی اضافه کرده است که در بین بازی‌های هم‌سبک داخلی، ویژگی منحصر به فردی به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی، قابلیت شروع مجدد بازی و همچنین انتقال فایل‌های ذخیره صفر تا صد به دیگر دستگاه‌ها است.

دانلود بازی از کافه بازار

منبع: روابط عمومی استودیوی مدریک


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده