// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

تماشا کنید: تریلر فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles 2 و رونمایی از یک دشمن خطرناک

اخیرا تریلر جدیدی از فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها‌ (Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows) منتشر شده است که روبرو شدن لاک‌پشت‌ها را با یک دشمن بسیار خطرناک نشان می‌دهد. برای دیدن تریلر با زومجی همراه باشید.

داستان لاک‌پشت‌های نینجا از آغاز آن در اواسط دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی تا مجموعه فیلم‌های تولید شده توسط بلاک‌باستر، هنوز هم توانسته محبوبیت خود را نزد هواداران حفظ کند و چه بسا به آن نیز بیفزاید. تازه ترین اثر مبتنی بر این داستان نیز فیلم لاک‌پشت‌های نینجا: بیرون از سایه‌ها (Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows) است که در تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۳۹۵ (۳ ماه ژوئن ۲۰۱۶) اکران می‌شود. به تازگی تریلر زیبایی از این فیلم منتشر شده که می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید:

  | 

این فیلم در ادامه‌ی نسخه‌ی اول که در سال ۲۰۱۴ توسط مایکل بِی ساخته شد، اکران خواهد شد و پذیرای بازیگرانی از جمله مِگان فاکس، ویل آرنِت و ویلیام فیچنر که همگی در نسخه‌ی اول نیز حضور داشتند، در کنار استیون اَمِل، بازیگر سریال پیکان (Arrowلورا لینی و تایلر پِرِی است. شخصیت‌های قهرمان زیادی نیز که لاک‌پشت‌ها را به شکل خوب یا بد همراهی می‌کنند و در طول زمان به این مجموعه اضافه شده‌اند شامل شردر، کیسی جونز، بی‌باپ و راک‌استدی هستند. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، در قسمت دوم از این فیلم می‌توانید شردر را بدون زره ببینید. در مطلبی دیگر نیز تریلر جذاب دیگری از این فیلم را تماشا کردید.

نظرات خود را در مورد این تریلر زیبا با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده