نویسنده: میثم سبحانی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

هر دو بسته الحاقی بازی Alan Wake هم اکنون به صورت رایگان در دسترس هستند

اگر تا به حال هیچکدام از بسته­‌های الحاقی بازی Alan Wake را امتحان نکرده‌­اید، پس شانس در خانه‌­تان را زده‌­است. چون هر دو این بسته‌ها، هم‌­اکنون به صورت رایگان از طریق شبکه ایکس باکس لایو قابل دانلود هستند. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

دو بسته تکمیلی بازی Alan Wake با نام­‌های The signal و The Writer که بعد از وقایع خط داستانی اصلی بازی رخ می‌­دهند، هم‌اکنون به صورت رایگان در دسترس هستند. البته بازی اصلی به قیمت ۲۰ دلار به همراه اسپین­‌آف بازی با نام Alan Wake American Nightmare به قیمت ۱۰ دلار، هم‌اکنون برای فروش در دسترس هستند.

بازی Alan Wake چندی پیش از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه شد و از این رو می‌توان از طریق فروشگاه ایکس‌باکس، آن را به سادگی خریداری و DLC‌ها را نیز به صورت رایگان دریافت کرد.

کمپانی رمدی (Remedy Entertainment)، سازنده بازی آلن ویک، اخیرا بازی جدیدشان به نام Quantum Break را منتشر کرده­‌اند. آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Microsoft، اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که آمار پیش فروش بازی Quantum Break بسیار فراتر از حد انتظار و بهتر از پیش‌بینی‌ها بود.

اگر چه آن­‌ها فعلا هیچ برنامه‌­ای برای بازی آلن ویک ندارند، اما دنباله‌­ای برای این بازی دور از ذهن نیست. به نظر شما آیا کمپانی رمدی باز هم به سراغ Alan Wake خواهد رفت و دنباله­‌ای برای آن خواهد ساخت؟

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده