نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: مروری بر داستان سه گانه ی بازی Uncharted با یک ویدئوی زیبا

حدود یک ماه تا عرضه‌ی بازی بسیار مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End بیشتر باقی نمانده است. به تازگی ویدئو‌ی زیبایی منتشر شده که به مرور داستان در سه نسخه‌ی پیشین می‌پردازد و با صحنه‌هایی از نسخه‌ی چهارم شما را آماده‌ی این تجربه‌ی این بازی می‌کند.

کم کم به عرضه‌ی بازی Uncharted 4 نزدیک می‌شویم و طرفداران برای تجربه‌ی آخرین ماجراجویی نیتن درک لحظه شماری می‌کنند. با وجود محبوبیت این بازی اما باز هم عده‌ی زیادی از گیمر‌ها هستند که سه نسخه‌ی پیشین این بازی را تجربه نکردند و از داستان و حال و هوای این مجموعه اطلاعی ندارند. به تازگی ویدئوی زیبایی توسط یکی از طرفداران این بازی منتشر شده که علاوه بر اینکه می‌تواند خلاصه‌ای را از داستان این مجموعه برای این گروه از گیمر‌ها نمایش دهد، می‌تواند خاطرات طرفداران این مجموعه را در آستانه‌ی انتشار نسخه‌ی چهارم زنده کند.

در این ویدئو که توسط کاربرانی به نام‌های Python و Selkan بر روی سایت یوتیوب قرار داده شده، شما شاهد صحنه‌های مختلفی از این مجموعه به همراه قسمت‌هایی از نسخه‌ی چهارم خواهید بود که به صورت داستان‌وار و سینمایی روایت می‌شوند.

این ویدئو یکی از بهترین ویدئو‌ها در نوع خود است و قطعا ارزش ۹ دقیقا زمان گذاشتن را دارد. در ادامه می‌توانید این ویدئوی زیبا را تماشا کنید:

|

بازی Uncharted 4: A Thief’s End، ساخته‌ی استودیو ناتی داگ، در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. ناتی‌داگ در چند بازی قبلی سری آنچارتد از کاراکتری به نام دریک چاق (Donut Drake) در حالت چند نفره استفاده کرده بود، اما اخیرا اعلام شد که آنها بنابر دلایلی تصمیم گرفتند تا در Uncharted 4 دیگر از وی استفاده نکنند. همچنین بنا به گفته‌های مدیر روابط عمومی این استودیو، بازی Uncharted 4 قوی‌ترین افتتاحیه را در تاریخ ناتی‌داگ خواهد داشت.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده