نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه حالت Incursions بازی The Division

یوبی‌سافت چندی پیش اعلام کرد که اولین بسته‌الحاقی رایگان بازی The Division را امروز (۲۴ فروردین) عرضه خواهد کرد که اولین مورد از دو حالت Incursions وعده داده شده را به بازی اضافه می‌کند. حال به مناسبت انتشار این حالت، تریلر جدیدی منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Ubisoft برنامه‌های زیادی برای پشتیبانی از بازی «دیویژن» دارد و در کنار سه بسته‌الحاقی پولی برنامه‌ریزی شده، قصد دارد DLC‌های رایگانی هم برای این اثر عرضه کند که اولین آن‌ها در قالب آپدیت 1.1 امروز (۲۴ فروردین-۱۲ آوریل) در دسترس خواهد بود و یکی از دو حالت Incursions وعده داده شده را به بازی اضافه می‌کند. در این حالت گیمر‌ها به یک منطقه کاملا جدید با نام Falcon Lost می‌روند که یک قسمت زیرزمینی از نیویورک است و مقر فرماندهی گروه Last Man Battalion محسوب می‌شود.

ماموریت قسمت Falcon Lost در اصل مشابه حالت Raid بازی‌های آنلاین رایج است که می‌توان بی‌نهایت بار آن را بازی کرد و هر بار هم در صورت موفقیت، آیتم‌های جدیدی را به عنوان لوت دریافت کرد. به‌علاوه، این حالت در دو درجه سختی قابل بازی است که Hard Mode و Challenge نام دارند و دومی به مراتب دشوار‌تر از حالت اول است؛ این در حالی است که Hard Mode هم برای گیمر‌هایی پیشنهاد می‌شود که بازی را تمام کرده و به سطح ۳۱ رسیده‌اند.

در پایان می‌توانید تریلر منتشر شده از این حالت را تماشا کنید:

|

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده