نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۵

کمپانی کدمسترز استودیوی سازنده Driveclub را خریداری کرد

اعضای استودیو اوولوشن، سازنده‌ی بازی Driveclub و سری MotorStorm، به کدمسترز پیوسته‌اند و قرار است زیر نظر این کمپانی به کارشان ادامه دهند. همراه زومجی باشید.

مدتی پیش بود که سونی استودیو اوولوشن (Evolution Studios) را به‌طور رسمی تعطیل کرد. اکنون، درحالی‌که زمان زیادی از این ماجرا نمی‌گذرد، باخبر شده‌ایم که کمپانی کدمسترز (Codemasters)، سازنده‌ی سری بازی‌های Dirt و Grid، اوولوشن را تصاحب کرده است. مسئولین کدمسترز می‌گویند که این اقدام، مجموعه‌ی‌شان را به بزرگ‌ترین کمپانی فعال در زمینه‌ی ساخت بازی‌های اتومبیل‌رانی تبدیل می‌کند.

در این میان، میک هاکینگ، بنیان‌گذار اوولوشن، قرار است در راستای توافقات انجام‌شده بین دو طرف، به‌عنوان معاون بخش محصولات در کدمسترز مشغول به کار شود. به‌گفته‌ی وی، اعضای اوولوشن بابت تعطیل شدن استودیوی‌شان از سونی کینه‌ای به دل ندارند و همچنان به ساختن بازی برای پلی‌استیشن 4 ادامه خواهند داد. البته از آنجا که سونی همچنان مالکیت سری‌های Driveclub و MotorStorm را در دست دارد، به‌جای نسخه‌های جدید این بازی‌ها باید انتظار معرفی سری‌های مسابقه‌ای تازه‌ای را از سوی کدمسترز و استودیوی جدیدش داشته باشیم.

منابع: IGN / EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده