// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

مدت زمان حضور اسپایدرمن در فیلم جنگ داخلی

بعد از اکران آزمایشی فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی اطلاعات جالبی به خصوص در رابطه با حضور اسپایدرمن در این فیلم منتشر شده است. برای  اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بدون شک یکی از پایه‌های اصلی فیلم Captain America: Civil War چه در تبلیغات و چه در میزان فروش نهایی، Spiderman است که سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان به دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) وارد شد. این اولین حضور مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول و همچنین اولین نقش پردازی تام هالند در نقش پیتر پارکر است و به همین دلیل طرفداران این کاراکتر بی‌صبرانه منتظر دیدار او هستند به طوری که از کوچکترین اخبار هم غافل نمی‌مانند.

حال بعد از اکران آزمایشی جنگ داخلی، کاربران و منتقدینی که این فیلم را دیده‌اند اخبار جالبی از آن منتشر کرده‌اند. یکی از داغ‌ترین و جذاب‌ترین موضوعاتی که درباره‌ی فیلم منتشر شده است، میزان حضور مردعنکبوتی در فیلم است. از آنجایی که مارول تاکنون چه در تریلرها و چه در صحبت‌های خود اشاره‌ی خاصی به مردعنکبوتی نکرده است، بسیاری از علاقه‌مندان درباره‌ی زمان حضور او در فیلم کنجکاو بودند که خوشبختانه تماشاگران این اکران آزمایشی، علاقه‌مندان دیگر را از میزان حضور این شخصیت محبوب باخبر کرده‌اند. بنا بر گفته‌ی این تماشاگران، حضور اسپایدرمن در فیلم حدودا ۳۰ دقیقه است که ۱۰ دقیقه‌ی آن به پیتر پارکر، و ۲۰ دقیقه‌ی بعدی به اسپایدرمن اختصاص داده شده است. قطعا برای یک هوادار تماشای ساعت‌ها حضور قهرمان مورد علاقه‌اش هم کافی نیست اما با این حال با توجه به مدت زمان کلی فیلم، و همچنین دیر اضافه شدن اسپایدرمن به جنگ داخلی، این زمان معقول و راضی‌کننده به نظر می‌رسد.

صحنه‌های اکشن مربوط به اسپایدرمن نیز از نگاه منتقدین کاملا جذاب و عالی طراحی شده‌اند به طوری که تقریبا تمامی نقدهای منتشر شده بعد از اکران آزمایشی، مثبت بوده و به درخشش تام هالند در این نقش اشاره داشته‌اند. میزان بازخورد‌های مثبت به جایی رسیده است که افراد حاضر در اکران آزمایشی، وعده‌ی یک اسپایدرمن بی‌نظیر را به علاقه‌مندان داده‌اند. کمتر از یک ماه تا اکران عمومی فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی باقی مانده است و احتمالا مارول به زودی جزئیات بیشتری را از برگ برنده‌ی اصلی خود رو خواهد کرد. نظرات خود را در مورد این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده