// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

شایعه: بازی Modern Warfare 2 از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه می شود

مایکروسافت ممکن است که سهوا انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 را برای قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان تایید کرده باشد. این شایعه با مشاهده تصویر کاور بازی در فروشگاه آنلاین ایکس‌باکس وان قوت گرفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

برخی از کاربران وب‌سایت ردیت، با انتشار تصاویری از فروشگاه‌ آنلاین ایکس‌باکس از احتمال انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 برروی ایکس‌باکس وان خبر داده‌اند. با این حال طبق گزارش کاربران، در زمان کلیک برروی تصویر بازی در فروشگاه صفحه‌ی ارور نمایش داده می‌شود.

call of duty modern warfare 2 xbox one box art

انتشار تصویری این‌چنینی احتمال در دسترس قرار گرفتن Call of Duty: Modern Warfare 2 در قالب قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، مدتی قبل نیز شایعاتی پیرامون احتمال الحاق نسخه‌ی دیجیتالی دو بازی Modern Warfare و Modern Warfare 2 به عنوان پاداش پیش‌خرید بازی آینده Call of Duty در سال ۲۰۱۶ در سطح رسانه‌ها به گوش می‌رسید.

برخی از ناشران، شماره‌های قدیمی بازی‌های یک مجموعه را در قالب پاداش پیش‌خرید بازی آینده، به عنوان روشی برای فروش بیشتر بازی‌های خود استفاده می‌کنند. بدون شک ارائه دو شماره از Modern Warfare به همراه بازی بعدی Call of Duty، بسیاری از بازیکنان را ترغیب به پیش‌خرید بازی خواهد کرد. در پاییز سال گذشته نیز شرکت نامدار بتسدا بازی Fallout 3 را به همراه Fallout 4 برای فروش برروی ایکس‌باکس وان ارائه کرده بود.

باید توجه داشت که اکتیویژن برای ریمستر بازی‌های قدیمی Call of Duty هیچگونه برنامه‌ای را ذکر نکرده است. در نتیجه انتشار این بازی‌ها در قالب Backward Compatibility مناسب‌ترین گزینه با توجه به درخواست‌های بسیار کاربران محسوب می‌شود. در هر حال، تازمانی که اکتیویژن با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را تایید یا رد نکند، اخبار این‌چنینی را باید تنها شایعه فرض کرد.

منبع: Attack of The Fanboy

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده