نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

خالق استریت فایتر خواهان دیدن بازی Nintendo vs. Capcom است

اثری با نام Nintendo vs. Capcom رویای جدید یوشینوری اونو، خالق سری Street Fighter، است. وی در  مصاحبه‌ با «استریت پَس» از تمایلش برای کار روی چنین پروژه‌ای صحبت کرده و آن را پروژه رویایی خود خوانده است و از همین حالا ایده‌هایی را برای ساخت آن در ذهن می‌پروراند.

StreetPass انگلستان به تازگی توانسته گفتگویی را با تولیدکننده سری استریت فایتر، یوشینوری اونو داشته باشد و در میان مسائل مطرح شده& در خصوص احتمال ساخت یک بازی متقاطع جدید نیز صحبت‌هایی انجام دادند. هنگامی که از ایشان درباره ترکیب احتمالی این بازی سؤال شد، اونو با هیجان علاقه خود را برای اینکه روزی بتواند یک بازی "Nintendo vs. Capcom" را ببیند بیان کرده و حتی این ایده را "پروژه رویایی" خود نامیده است. ما پیش از این نیز شاهد ابراز علاقه کپ‌کام برای ساخت اثری شبیه به Super Smash Bros و تمایل برای قرض گرفتن کاراکترهایی مانند ماریو بوده‌ایم.

اونو مشخصاً بیان کرد که قصد ندارد استریت فایتر را در پیشانی چنین پروژه‌ای قرار دهد، بلکه دوست دارد دیگر کاراکترهای کپ‌کام را نیز در این بازی بکارگیری کند. با استناد به سابقه Capcom در ساخت بازی‌های عجیبی مثل Tatsunoko Vs. Capcom و همچنین رابطه خوب این کمپانی با نینتندو، ساخت Nintendo Vs. Capcom خیلی هم دور از انتظار نیست. شاید باید منتظر عرضه این بازی روی Nintendo NX  (کنسول جدید نینتندو) باشیم!

منبع: Destructoid