نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی Shadow of the Beast مشخص شد

استودیو هِوی اسپکتروم گیمز، تاریخ انتشار بازی انحصاری Shadow of the Beast را برای پلی‌استیشن 4 اعلام کرده که بر اساس آن، این بازی اواخر اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۶، اثر Shadow of the Beast از استودیو Heavy Spectrum Games است که در اصل نسخه بازسازی شده بازی کلاسیکی به همین نام است که در سال ۱۹۸۹ برای کنسول آمیگا عرضه شده بود. حال سازندگان بازی تاریخ انتشار آن را اعلام کرده‌اند که بر اساس آن، در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) قادر به تجربه این بازی اکشن دو بعدی خشن خواهیم بود. این خبر را مت بیرچ، رییس استودیو هوی اسپکتروم با انتشار پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام کرد.

وی همچنین گفت که بازی طی ماه‌های اخیر دست‌خوش تغییرات متعددی شده است که اصلی‌ترین آن‌ها، اعمال تغییراتی در سیستم مبارزات بازی است که باعث می‌شوند در نسخه نهایی، شاهد مبارزات نرم و بسیار روانی باشیم.به‌علاوه آربرون، شخصیت اصلی بازی، توانایی‌های جدیدی پیدا کرده که «َعمق بیشتری» به بازی و گیم‌پلی آن بخشیده است. بیرچ در مورد بازی گفت:

Shadow of the Beast کمی با دیگر بازی‌های اکشن تفاوت دارد، ولی امیدواریم که بتواند خود را به عنوان یک بازی باارزش در بین طرفداران مطرح کند.

جالب است بدانید که نسخه سال ۱۹۸۹ این بازی یک اثر بسیار چالش برانگیز بود و حال سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه فعلی هم یک بازی سخت خواهد بود؛ به علاوه افرادی که از درجه سختی بازی رضایت نداشته باشند، می‌توانند حالت «Beast» آن را تجربه کنند که نسبت به حالت معمولی بسیار دشوار‌تر خواهد بود. به مناسبت اعلام تاریخ عرضه بازی، تریلر جدیدی از آن هم منتشر شده که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

|

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند افرادی که Shadow of the Beast را پیش خرید کنند، یک تم (Theme) متحرک هم برای کنسول پلی‌استیشن 4 خود دریافت خواهند کرد که شاهد یک موجود طراحی شده توسط راجر دین در آن خواهیم بود. دین طراح کاور نسخه اصلی بازی Shadow of the Beast است و تصویری از تم طراحی شده توسط وی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تم پلی‌استیشن 4 بازی Shadow of the Beast

پیش فروش این بازی به زودی در فروشگاه پلی‌استیشن آغاز خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده